Ziceai ca defectiunea mecanica da cod prin ce te intreb eu nu prin fire? Piesa mecanica nu pote trasmite un cod de eroare fara ajutorul firelor senzor, etc
Daca defecu mecanic da cod atunci spunem si mie cum vad un cod de eroare la ambreaj de exemplu
Nu ma enervai ca nu am de ce, doara discutam, asa este bine sa spui direct din intrebare despre lumini de la bord de avertizare.
Spui ca la bord nu-i nimic, ca ar fi dupa tine Bobina de inductie, care ar scapa curent, adica sa scape curent unde anume? Nu exista sa scape curent, aia nu-i apa, poate ca nu da curent catre fise si bujii, ce inseamna ca ar fi defecta.
Dar de ar fi defecta ai avea aprins la bord lumina Engine, asta garantat.Ar mai putea sa fie ceva becuri scoase din bord, banui ca nu-i esti tu primul si singurul proprietar al acelei masini.
Nu m-ar mira ca cineva sa fi scos becuri din bord, asa ca fa o scanare, aco, o afli sigur cu sta treaba.
Ai schimbat bujii, fise si bobina, dar nu sa schim, bat nimic in bine.Ce ai pus tu, alea ce spui ca ai schimbat sunt noi sau tot folosite?
Intreb pentru ca unia mai folosesc si chestii luate de pe la dezmembrari.Niciodata sa nu cumperi piese electrice de la dezmembrari, mai ales daca masina e veche.
Masina aia cum am spus are port OBD, primul lucru ce ar fi trebuie sa il faci, este sa scanezi masina.
Ala iti spune adevaru, o masina sa faca ce spui si sa nu ai la bord lumini de avertizare, asta e din alea grele de tot nu are cum.O masina fara probleme la bord, functioneaza normal.
Nu mai umbla tu sa regelezi nimic, mai ales daca na umblat nimeni niciodata, mai bine decat regleaza cei din fabrica nu o face nimeni altcineva.
Daca eram, atent la ce anume? Eu am citit intrebatrea, asa am raspuns, iar in intrebare nu spune nicaeri ca ai fi facut test.Ai facut teste la ce anume? Test ce inseamna, cumva scanare? Daca ai scanato si nu ti-a dat nimic, sincer da-mi voie sa nu cred nu are cum. Ai scanat tu personal? Sau doara tiau spus unia ca nu ai nimic?
Faptul ca astii piese de la o masina este in regula, dar asta nu inseamna ca cunosti destule.
Eu atit iti spun, nu am incredere in mecanicii romani nu stiu ce test au facut aia, eu stiu ca aparatul ala ce se foloseste, scaneaza, adica comunica cu computerul masinii, sau citeste computerul masinii si iti afiseaza tie eventuale probleme.
Cod de eroare cei ala? Am vazut multi romanii sa nu zic toti, vorbesc de erori
Fratilor computerul unei masini nu da erori, nici nu se accepta module sau computere la masini care dau erori,
La masini se folosesc computere care dau zero erori, altfel nu-s acceptate.
Nu inteleg voi de ce le numit erori, pentru ca este de fapt o problema reala.
Ce este o eroare? Eroarea este o informatie data gresit, adica tu una ai si ala iti da altceva
La masini nu se intampla asa ceva, nu exosta asa ceva.
Ok deci cod iti dau piesele care au fire electrice la ele, ambreajul nu arte ce sa dea, poate ala automat, sau la transmisia automata, iti da cod de ambreaj, dar la cele uscate nu.
Deci unde ai cabluri electrice, acolo poti citi coduri daca is probleme.La aprindere, ai cabluri balamuc, la benzina la fel de la pompa pana la injector, asta daca ai injectoare.
Aprinderea la fel ai cabluri, Motorul, ai la chiulasa sensorila axele cu came, ai la arborele cotit si la ala sensor, tu ce spui ca nu ar da cod.
Daca tu nu ai scanat personal masina, eu atit iti spun, nu avea incredere in ce au spus aia, vad deja ai si spus in mesaje ca nu ai incredere in cei de la service.
Cineva spune ca daca ai miss fire la 1 cilindru la relantii merge rotund, la turatii mari face ca trenu.Sincer eu din ce am vazut, deci am vazut este tocmai invers.Adica la relantiu motorul tremjura daca ai miss fire la un cilindrul si merge rotund cand turezi.
Bine asta daca ar fi doar un singur cilindru sa nu functioneze.Tu daca ai mai multi, atunci tot ce se poate sa dea rateuri.
Nu cred ca o sa gasesti pe cineva sa iti spuna ce ai tu acolo, asa doara pe net.Si cel mai bun meserias va spune ca vrea sa vada masina, sa o verfice el.
Tu inteleg, incerci sa auzi si alte pareri, intimnplari de la altii, apoi sa verifici tu, dar multe simptome, chiar daca is identice, pot avea alta cauza.
Daca tot continui sa umbli, nu mai schimba piese, intii cauta sa verifici acea piesa, schimbi doara cand stii sigur ca piesa respectiva nu-i buna.
Cauti pe Youtube, dar cauta in engleza, gasesti destule video cum se verifica anumite piese, pas cu pas.
Rateuri da pentru ca nu arde benzina, ori nu ai benzina, deci ori nai benzimna acolo in cilindri, ori nu ai scinteie, dar asta nu doara intr-un singur cilindru, in mai multi.
Ori da scinteie cand nu trebuie.Nu ai spus masina asta o ai de ceva vreme, sau doar ce ai cumparatoi acum mai recent? Vezi chestii de astea spuneam eu detalii, si un mecanic te intreaba daca a mai umblat cineva la masina, daca ai umblat tu etc, sa stie sa verifice chestiile unde sa umblat.
Asa este defectiunea mecanica da cod daca la acea piesa mecanica ai cabluri electrice.
Inca odata iti spun, nu cred ca masina aia nu ar aprinde lumini la bord la ce spui ca se intimpla.Nu are cum, putere scazuta, rezulta din lipsa ardere.
Am mai citti din mesaje ce ai scris pe aici, am vazut ai facut scule, una alta.E bine ca te bagi,, dar trebuie sa cumperi si un scaner, din ala ieftin de buzunar, micut, universal, il ai intr-un minut ala iti si spune cum sta treaba, sa nu mai stai tu dupa altii.
Nu te lua dupa unia sa cumperi scanere din alea ce pui softu pe telefon si e doara pentru o masina, sau un brand ori model.
Eu am lasat un scaner de asta de buzunar in RO, Nu am poza sa iti arat, dar o sa caut pe net poza sa iti arat despre ce vorbesc, desi poate ca ai vazut si tu.
Aici am alt scaner ceva mai mare si mai performant, vorba vine pentru ca tot caut pe net, ce-mi zice asta nu pot eu interpreta, trebuie mai babeste asa ca ala ce zic de buzunar este super bun, iti spune codu si aia e tot ce trebuie sa stii, restul gasesti pe net.
Ma luai cu cineva pe aici, de fapt ala se lua de mine, ce tot ii trag eu cu scanere ca scaneru e altceva, ca la masini se folosesc diagnoza.
Diagnoza este rezultatul unei scanari eu asa stiu, pe aici asa numesc toti oamenii, si mecanici si vinzatori acele aparate, scanere.
Nu stiu ce poti face la masina aia, desi nu-i atit de complicata.Verfica si tu alimentarea, asta daca nu ai verificat, Scoti furtunu ce vine dinspre rezervor si intra in compartimentul motor, scoti exact imediat ce intra unde zic, pui intr-o sticla si cineva sa puna contactul tu vezi cum pompeaza pompa, o sa stii daca e bine sau nu, atunci cand o sa vezi.
Aprinderea, verifica fiecare fisa, fa-ti tu o scula ce am spus de verificat fisele daca aduc curent, nu stiu, sa vad cand am tim poate caut eu poza ceva pe net si iti arat, e ceva simplu, cred ca poti tu sa improvizezi scula asta sa verifici daca la bujii vine curent.
Cum iti spuneam nu ma dau mecanic dar ma descurc într-o oarecare masura singur n-am nevoie de service.
Masina o am de ceva vreme
Test i s-a facut vrei 3 unul in reprezentanta ford din care unu eu acasa cu un scaner de buzunar cum zici tu.
Ce înseamnă bobina defecta?
Exemplu de ce cand ploua afara scutura masina mai exact la prima pornire su daca dau in balti indiferent cat de mica nu vorbesc de balti (lac)
De ce scutura in sarcina idiferent de vremea de afara ( pot fi si alte cauze)
Daca eu nu am dreptate
La primul caz am schimbat bobina de ce cand m-am bagat într-o balta mare nu a mai scuturat si de atunci nici odata
Cazul doi dupa ce am schimbat bobina nu mai scutura am plecat cu a 3a de pe loc inainte se chinuia cu a 1a
Mai e necesar sa explic ce înseamnă bibona defecta?
Exista martori pentru bobina
Cand daca ai ocazia verifica un ford mk4 din 2000 sa te convingi nu prea ai ce face cu test/scanare.
Piesele le schimb dupa posibilitati ce am sau îmi permit in acel moment veche sau noua si evident daca dupa se confirma ca accea piesa e defecta achizitionez una noua daca esti mecanic sti doar nu poti elimina o piesa exact aproximez.
Ziceai ceva de reglaj la tacheti la aia te asigur ca ma pricep cel mai bine si da corect nu mai reglez ca din fabrica valabil la orice unealta scula etc.
In fine eu nu vreau sa ma dau in stambe cu tine care e mai mecanic am cerut o parere si la alti atat.
Aprpop inca odata am schimbat bobina care invelisul ei era puscat (plasticul) posibil si fisele pierdea scanteie.
Si acum masina merge perfect imiediat dupa operatiune.
E bun ca s-a rezolvat. Pina la urma a fost exact partea electrica, aia ce tu ai spus ca nu-i problema acolo parca asa ai zis ca e problema mecanica.
Eu am spus ceva de miss fire, am cam fost acolo, aia era problema nu aveai ardere in toti cilindri sau aveai ardere aiurea, ajungea curent la bujii cand si cand, ori deloc.
Ce spui tu nu are a face, ca la masina aia nu prea ai ce scana.Scanezi ce are, iar bobina a dat garantat cod, nici nu se pune problema.
Ce am zis ca nu am incredere in cei de la service, acum nici in tine pentru ca nici tu nu stii probabil sa scaezi ceva, ori sa interpretezi ce spune un scaner.
Tiam mai spus sa stai linistit sa nu te iei dupa cineva care spunea de distributie, am spus sau nu am spus? Am vrut in ultimul mesaj sa iti atrag atentia sa nu umbli acolo, pentru ca tu tot insistai la cineva sa se uite la discutia ta si a respectivului cu distributia, dar am zis sa imi vad de treaba.
Dario daca nu ma insel o zis ceva de distributie.Aia daca o sarit se fac valve tura, sau se rup, se strimba, nu mai functiona motoru.
Nu am spus nimic ca te-ai pricepe sau nu te-ai pricepe, am spus faptul ca daca stii sa desfaci sau sa pui la loc, ceva aia nu inseamna ca te pricepoi f bine, ori ca ai fi mecanic, Ca de era asa nu mai intrebai pe aici.
Noi doara discutam pe aici nu ne luam la intrecere cu nimic. Daca ai vazut ca bobina aia este jumulita, ce spui tu impuscata, pai aia trebuie sa schimbi prima data, orice cablu, orice este electric si carcasa e crapata, jumulita, etc nu mai stai sa spui poate o fi altceva.
Deci tu nu ai explicat nimic, ai spus doara ce ai schimbat, cum face masina, nu ai spius ca bobina e crapata, normal cand e umed afara aia facea scurt sau ce se intampla acolo.
Nu schimbi nimic dupa pisibilitati, schimbio cu ceva nou, aia e tot. Exact ce spuneam eu, sa vii cu detalii, detalii astea sunt, spui de becurti aprinse, spui ce ai schimbat si cu ce anuime ai schimbat, si asa tot tot ce ai facut sau ai vazut acolo.
Acu vii sa le spui, bagale in intrebare, de spunbeai direct din intrebarea ca ai pus bobina veche sau fise vechi, nici nu mai discutam nimic ppt ca vorbim doar sa ne aflam in treaba.
Ai ceva crapat, fise, bobine impuscate, tu nu spui, spui ca ai schimbat, problema e tot acolo, cine ce sa iti raspunda?
Inca odata iti spun, tot ce tine de electric, bobine, cabluri, ventilatoare electrice, etc nu pui folosite, cumperi noi chiar de is aftermarket, folosite is mai proaste decat ai tu
Ok sa fii sanatos, ai rezolvat masina.Or scanat aia la Ford si nu au stiut ce proble a era inseamna ca or fi fost aia de la pompieri pe acolo, aia sor uitat la masina ta
Pentru anonim3215, banui ca m-a blocat, ori l-am blocat eu, ii las un mesaj
Esti sigur ca in 3 cilindri la relantiu motorul functioneaza rotund, asa cum spui si la turatii vibreaza? Nu cumva este tocmai invers? Ia fa o proba si dupa sa ne spui cum este. Cind masina vibreaza la turatii mari, nu inseamna ca motorul vibreaza, acele vibratii pot fi de altundeva, nu de la motor.
Daca ai o masina sa functioneze fara probleme, scoatei o fisa si las-o la relanti sa vezi cum functioneaza motorul, apoi accelereaza si observa.
Eu iti spun ca la turatii mai mari, motorul ala n-o sa mai vibreze, chiar daca un cilindru nu mai arde.Cum lasi la relantiu sau turatii mici motorul va vibra iar.