pompele fura mai putin dar baga apa in benzina, asta e problema si aici fura mult, dar nici nu fura cu cap, mai bine mai baga 30 de bani in plus la benzina dar nu omoara motoarele, sunt niste idioti si niste dobitoci dar... asta e tara nu ai ce faci!
Aicea trebuie sa iti dau dreptate! Asa este ne fura cum vor ei! Pai de ex Romania ii a 3 din EUROPA ca cantitate extrasa de petrol din pamant dar noi le vindem petrol la straini si dupa cumparam noi de la alti mai scump! In momentul de fata rezerva Romaniei de titei ne-ar ajunge pana in 2035 fara sa mai facem alte extracti! Dar noi vindem tot si sondele de gaze naturale de pe Marea Neagra le-a vandut tara si acum se imbogatesc alti de pe urma lor!
Eu am lucrat, putin ce-i drept, la o statie PEtrom. Aici se verificau periodic pompele cu acesti recipienti si nu erau probleme.
Apa in benzina este un mit, apa nu se amesteca cu benzina, ci se decanteaza pe fundul rezervoarelor. Cativa stropi de apa sunt suficienti pentru a opri motorul. Se intampla uneori ca o picatura sa inghete pe traseu, insa acea apa provine din condens, nicidecum din alimentarea la pompa.
In unele benzinarii se practica "inmultirea" combustibililor, insa nu se foloseste apa, ci unele substante speciale, denumite "solventi", sau pur si simplu combustibili de calitate inferioara (de ex combustibil M).
Nu glumeam. Departe nu am ajuns, doar cât m-a ținut benzina care se afla deja pe conducte și din carburator apoi am scos manual la pompă câteva sute de grame de apă. Cât despre cei 2-3 litri de apă, să ai poftă, dar bea încet că-i rece. Conductele nu sunt chiar pe fundul rezervorului, sunt ceva mai sus și asta mi-a permis să ajung acasă după ce am scos cât s-a putut la pompă și am golit filtrul. Probleme făcea în mers, că se agita, în rest nici nu se cunoștea, apoi acasă am golit rezervorul cu un furtun și am scos apa.
Orlando, sunt doua situatii posibile: apa este prea putina pentru a ajunge la sorb, caz in care sta pe fundul rezervorului cu anii, fara a produce probleme, sau apa ajunge deja la sorb, caz in care masina se opreste in cateva secunde, adica imediat ce se consuma benzina de pe conducte (in momentul in care primul strop de apa a ajuns in carburator ea este deja pulverizata in galerie, din acelasi motiv al diferentei de densitate). Sa presupunem ca benzina de pe conducte a fost suficienta pentru pornire, ba chiar ai reusit si sa iesi din statie, in mare tot se confirma ce am spus eu, chiar daca am gresit cu cativa metri. Banuiesc insa ca in fata ta si dupa tine au mai alimentat si altii, trebuie sa fi fost o coada mare in jurul acelei statii, nu?
Stiu, s-a intamplat la un moment dat la o statie din Nadlac parca, cand apa inundat rezervoarele statiei, a fost totusi un caz deosebit. Sa patesti lucrul acesta de doua ori, in doua statii diferite, e prea de dosarele X...
Aș vrea eu să fie dosarele X, dar după cum spuneam, mi s-a întâmplat de 2 ori. Dar gândește-te că în timpul mersului benzina și cu apa din rezervor, deși nu se combină, se amestecă și intră apă puțin câte puțin, merge motorul în șuturi, dar merge până când se umple filtrul de benzină cu apă.
A 2-a oară am pățit-o iarna și a fost groaznic, mi-a înghețat apa respectivă în carburator și am rămas blocat pe A2 noroc că am fost aproape de Lehliu și am cumpărat 2 sticle de aditiv, a mai diluat puțin apa și am ajuns în Galați... în 9 ore.
Frate cum sa iti bagi 2 l de apa de la o pompa de benzina in rezervorNu cumva ti s-a terminat apa de la parbriz si nu ai stiut unde se baga si ai bagat direct in rezervor?
Îți enumer fiecare piesă din motor, clasificate și ți le și desenez... crede-mă că nu sunt atât de dobitoc să bag apă în rezervor.
Le-am urat numai de bine de cate ori celor de la Petrom pe astfel de faze. De obicei, la 6 litrii introdusi, sare direct la 8. Adica, la fiecare 6 litrii introdusi, al 7-lea e contorizat doar de forma.