Ca sa analizam ca performante nu ajungem nicaieri pentru ca au performante similare. Avantajele la Evo sunt tractiunea 4x4 care este net superioara tractiunii Subarului. Un al doilea avantaj al Mitsubish-ului ar fi finisajele si interiorul care este superior calitativ, plasticele nu troncane, nu se decoloreaza in soare si asa mai departe. Al treilea avantaj ar fi sistemul electric si electronic mult mai bine pus la punct pe Evo fata de concurenta. Ca design depinde de gusturi dar nu se pot compara un sedan sport cu un hatchback sport. Singurul avantaj al Subaru ar fi acceleratia mai buna. Viteza de varf este similara, greutatea este ceva mai mica la Subaru dar vad asta ca pe un avantaj pentru ca are o acceleratie mai buna dar o tinuta de drum mult mai proasta, cu foarte mult ceea ce nu compenseaza si nu consider un avantaj. Marele avantaj al Evo este ca suporta mult mai mult tuning decat Impreza si aici poti avea avantaje extraordinare. Pretul este cu foarte putin mai mare la Evo, nici 1000 de euro in versiunea cu aceleasi dotari deci nu este avantaj pentru nici unul dintre modele. Cine spunea ca este japoneza si este buna pentru drift este cam pe langa subiect. De fapt e complet paralel ce sa mai... o masina cu tractiune 4x4 si o garda ca cea dupa Evo nu poate fi in veci folosita pentru drift. Cu tractiune spate da, poti face drift si foarte prost chiar cu tracitune fata, dar cu tractiune integrala in veci nu vei putea!
M-am uitat pe foarte multe site-uri si m-am decis: Mitsubishi EVO are calitai mai bune atat la caroserie cat si in bord, scuze ca nu-i un raspuns lung.
Mitsubishi EVO X
mare(spatioasa), stabila, tractiune buna4x4,putere mare, aspect frumos, consum bun pentru ce are sub capota
Subaru impreza WRX STi:motor: Boxer 4cilindrii
cilindre: 2.457
putere(cp/rpm): 300/6000
cuplu maxim (Nm/rpm): 407/4000
consum u/e/m: 13.8/8.2/10.3
transmisie: integrala permanenta
cutie de viteze: manula 6 trepte
frane fata/spate: discuri ventilate
jante fata/spate: 18 inch
anvelope fata/spate: 245/40 R18
PERFORMANTE
acceleratie 0-100 km/h: 5.2s
viteza maxima (km/h): 250
GREUTATE
proprie(kg): 1.505
kg/CP: 5.01
Mitsubishi EVO :
TEHNICA
motor: 4 cilindrii in linie
cilindre: 1.998
putere(cp/rpm): 295/6500
cuplu maxim (Nm/rpm): 366/3500
consum u/e/m: 13.9/8.5/10.5
transmisie: integrala
cutie de viteze: SEMIautomata 6trepte
frane fata/spate: discuri ventilate
jante fata/spate: 18 inch
anvelope fata/spate: 245/40 R18
PERFORMANTE
acceleratie 0-100 km/h: 6.3s
viteza maxima (km/h): 242
GREUTATE
proprie(kg): 2.040
kg/CP: 6.91
As alege subaru impreza, ia suta mai repede cu o secunda, consum mai mic decat la mitsubishi, viteza maxima mai mare si e mai usoara
Lancer Evo este un sedan, imprezza este hatchback
Funda?
Si Mitsubishi e bun,e marca japoneza si e mai bun la drifturi,de ex, am un mitsubishi din 1982 colt si inca merge foarte bine
Intrebarea asta este de cand a inceput productia si are sa fi pusa pana la incetarea productiei chiar daca tu ai un Impreza la avatar masina mea preferata ii Lancer Evolution de la prima generatie pana la a10a poate are un usor avantaj EVO asa spun cam toti specialisti oricum diferentele sunt minime ambele sunt niste minuni in ingineria automobilistica raspunsul ramane la aprecierea fiecaruia si cum zicea un prieten daca Mercedes ar avea in showroom un Evo sau un WRX nu ar iesi pe poarta lor cu siguranta fara 150.000 si cred ca a spus un mare adevar
Inca ceva pentru tine Lancer este in categoria limuzina/berlina(sedan este masina la care se ridica geamul cu tot cu portbagaj gen Octavia) si pana acum vreo 2 ani Subaru a avut in dotare motorul de 2.0 care de fapt il au pentru productia din Japonia si in momentul de fata dar pentru piata europeana folosesc 2.5 ca sa intre in normele de poluare, exista Subaru si Sedan si Hatchback
Daca am ajuns sa ne luam dupa mascaricii aia... emisiunea aia este facuta pentru raiting si reclama pentru anumite branduri. Este o afacere emisiunea aia nu este absolut nimic tehnic. Se prezinta masinile in functie de ce brand da banu pentru reclama. Si a doua chestie aia nu este drift ca te invarti in cerc. In nici un campionat mondial de drift, chiar in Romania ai avut ocazia anul trecut daca vroiai sa vezi King of Europe si sa vezi ce inseamna drift. Ce fac ei acolo este scartait de curtea scolii!
Da, de acord dar acela nu este drift, sunt invarteli cu masina cum se intampla aici de exemplu http://www.youtube.com/watch?v=06fs1H7oAqw dar nu este drift in adevaratul sens al cuvantului. Scrie pe Youtube Drift Championship, King of Europe, Vota Drift si alte competitii profi si vei vedea ca sunt de obicei masini fabricate pana in `95 cu tractiune spate si cu garda foarte mult lasata. Driftul adevarat presupune mult mai mult decat invartit cu masina!