Pai scuterele de marca First Bike, Richi Motors toate sunt cu piese chinezesti cu un motor GY6 ....motorul este comandat la un pret de nimic din china si asamblate aici pe un model romanesc si vandute cu pana la de 2 ori pretul lui si cu toate acestea tot e ieftin. Decat sa dai 20 mil pe un scuter first bike sau richi motors mai bine iti ei un aprilia rs 50 sau yamaha, piaggio la mana a doua sunt de 10 ori mai bune si fiabile.dar daca tot vrei sa iti ei scuter first bike ai grija de el ca ochii din cap deoarece se strica foarte repede si se crapa la fiecare dezasamblare..stiu din propria experienta iar daca vb de viteza va merge bine primele 1 2 luni poate 3 apoi o sa te enervezi de pierderea rapida a puterii..Numai bine!
Scuterele FB sunt pe atat de bune pe cati bani dai pe ele. Nu vor ajunge la performantele Piaggio sau Vespa, cum nici tu nu cred ca vrei sa dai 4000 euro pe unul.
Am vazut scutere FB cu 100mii km la bord, bine intretinute si folosite corespunzator (nu 4 oameni calare pe ele, nu sarit borduri si plimbate pe drumuri de piatra sparta). Am vazut altele cu cadrul rupt, cu pedala de pornire rupta (na, romanul nu intelege ce face pedala aia si sare pe ea ca elefantul).
Am vazut motoare gripate pentru ca proprietarul nu intelegea ca trebuie lubrifierea motorului, curatarea filtrului de aer.
Concluzie: daca vrei sa mergi cu ele prin oras, cureti filtrul de aer regulat, nu cari saci de ciment sau 4-5 prieteni, merita putinii bani pe care ii platesti pentru unul nou.
Nu sunt bune de nimic! Sunt chinezesti, mai mult de 10000 km nu o sa te tina.
Chiar am acum un scuter chinezesc, a mers bine si frumos pana a ajuns la 8000 km, dupa aia a inceput sa pice si acum doua saptamani mi s-a rupt carterul din cauza la un rulment de la ambielaj.Ma costa 150 de lei sa-l fac dar nu-l mai fac, la cati bani am bagat in el imi luam unul de firma sh din 2000 care e ca nou si la 120.000 km.