Vechime permisiului nu influenteaza costul ci varsta proprietarului si motorul masinii
Cea mai importanta e varsta posesorului, apoi capacitatea motorului si clasa B/M, care urca (adica scade pretul) in functie de numarul de asigurari facute cu acea serie de sasiu si CNP, la care nu s-au inregistrat daune.
Astfel, ajungi pe la clasa B/M8-9, sa platesti injumatatit, fata de prima asigurare pentru acea masina, la B/M 0.
Permisul posesorului nu conteaza, poate sa nu aiba, in schimb se acorda reduceri pentru pensionari, masini atestate ca vehicul istoric, etc.
Ce rahat e minciuna aia cu bonus-malus. eu am masina actuala din 2013. niciun accident din vina mea (doar vina altora 3 la numar cu autorizatie de la politie, deci, fara amiabile) si am tot B2. nu trebuia sa am b4 dupa atatia ani?
aceeasi situatie fratele meu. permis din 2005, masina luata noua in 2007. niciun accident de niciun fel in aproape 9 ani si e la b2. DE CE?
Intreaba la asigurari.
Eu din 2011 pana in 2015, la Dacie am urcat de pe la B1, la B9. Pretul a scazut semnificativ abia la B9, fiind vorba de Astra, care era in faliment. Nu am avut inregistrat nici un eveniment, nici macar din vina altuia, si nu s-a facut asigurarea la timp, intre B8 si B9, de exemplu, a stat masina toata iarna cu actele expirate.
M-am uitat acum pe asigurarile vechi, n-am zis din amintiri.
anonim_4396 întreabă: