Trebuie cheie 'bazata', de multe ori cele din trusa masinii nu fac fata. Baga o teava ca prelungitor la manerul cheii, si 'topaie' putin pe ea, asa se face si in service.
Ca sa nu mai intampini problema asta, unge putin prezoanele cu vaselina, inainte de a le monta. Unii sunt impotriva acestei metode, zic ca s-ar putea desface in mers, dar eu fac asa de ani buni si nu mi s-au slabit niciodata. Daca le lasi uscate, din cauza temperaturii si a oxidarii, fac priza filetele intre ele, si uneori se pot chiar rupe la desfacere, atat de tare se pot suda.
''Baga o teava ca prelungitor la manerul cheii, si 'topaie' putin pe ea, asa se face si in service.''
Wow, mai fac astia asa ceva in service? Nu e o metoda cam medievala? In serviceurile adevarate exista pistoale speciale.
Pistoalele alea sunt folosite dupa ce sunt 'pornite' la picior prezoanele/piulitele, altfel risti sa-ti rupi mana, daca pui pneumaticul pe o roata cu prezoanele intepenite. Au ele percutie si teoretic ar trebui sa nu raneasca pe nimeni, dar nu-i prea placut sa stai sa vibrezi un surub intepenit
Am auzit ca acele pistoale speciale de care spui pot strica prezoanele in timp metoda 'medievala' este mult mai buna si o poti face acasa fara probleme si nu te costa cat un pistol de ala special )
Incearca sa umezesti cu putin ulei, benzina-eventual apa, ca sa patrunda pe filet.
anonim_4396 întreabă:
cosmindrx25 întreabă: