Comanda ambriajului e hidraulica. Conform manualului, ar fi posibile 2 cauze: blocare a articulatiilor parghiilor sau a rulmentului de presiune, sau o placa de presiune slabita. Totusi, daca informatia pe care o dai, cum ca la rece totul functioneaza bine, este corecta, atunci, mai degraba, s-au stricat garniturile pompei de ambriaj (cea de langa pedala de ambriaj), a cilindrului de debreiere (cel aflat pe cutia de viteze, sau ale amandorura. De obicei, asta se lasa cu pierdere de lichid de frana, asa ca trebuie sa vada, mai intai in rezervorul de pe pompa de frana, pentru ca rezervorul e comun, desi are 2 sectiuni separate, de la un anumit nivel.
Posibil sa fi iesit din locul ei si merge in gol atunci du-te cel mai bine la cineva care se pricepe sau la un service profesionist!
Sper sa nu se fi rupt ceva, da nu cred!
Numa bin!
Lasa-l pe asta, ca e dus cu pluta. Vorbeste despre toate problemele de parca ar avea zeci de ani experienta cu masinile, dezinformeaza la greu. Abia astept sa scap de statutul junior sa-i dau report.