| jeann a întrebat:

V-ar place sa vedeti o cursa intre Bugatti Veyron Supersport si Koenigsegg Agera R?

6 răspunsuri:
| jeann explică:

Bugatti Veyron Supersport detine recordul mondial de viteza maxima iar Koenigsegg Agera R detine recordul mondial la acceleratie cu 17, 7 secunde
0-320 km/h
http://www.youtube.com/watch?v=6WtlmpOKMG4

| 0rlando a răspuns:

Nu mă încălzește cu nimic o cursă între un Veyron și orice altceva, atâta timp cât știu că un Skyline modificat este superior.

| jeann explică (pentru 0rlando):

Eu vorbeam de masini stock.
Si Bugatti si Koenigsegg pot fi modificate probabil sa scoata peste 2000 de cp.
Un Skyline ca si oricare alte masina modificata la peste 1000 cp e rapida doar in linie dreapta.
Masinile stock sunt proiectate sa tina sute de mii de km pe cand astea modificate au fiabilitate scazuta. Dupa cateva zeci de mii de km motorul e uzat.Si de foarte multe ori sunt instabile pentru ca nu e suficient sa pui un motor puternic pe o masina. Trebuie si caroseria, franele, etc proiectate pentru puterea aia.

| 0rlando a răspuns (pentru jeann):

De unde, până unde ai dedus tu că un motor W16 quad turbo este stock?
Bugatti e tunat până la cer și înapoi.

| jeann explică (pentru 0rlando):

Veyron scoate 1000 cp respectiv 1200 cp in varianta Supersport dintr-un motor quad turbo de 8 litri si nu din 3 sau 4 litri.
Motorul ala chiar a fost proiectat sa dezvolte peste 1000 de cp si sa fie durabil in acelasi timp.Si s-au investit sume uriase pentru asta.Veyron nu e tunat deloc.
Iar un Skyline la peste 300 km/h nu e stabil ca un Veyron.
Oricarui motor ii scade fiabilitatea cand e modificat sa dezvolte performante superioare fata de parametrii pentru care a fost proiectat.
Noul BMW M5 dezvolta 560cp dintr-un motor biturbo de 4, 4 litri.
Orice neica nimeni scoate 560cp dintr-un biturbo de 4, 4 litri si mult mai ieftin dar cu siguranta nu va fi si un motor de calitate.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

NU!