Fugi de asa ceva, ca nu poti sa inmatriculezi o masina fara serie de motor, ca aia este masina ori furata cu seria stearsa, ori facut din bucati adunate de la groapa de fier vechi.
Mașina este înmatriculată în România din 2020 de când a fost adusă din Franța. Și a fost utilizată destul de mult, au fost efectuate 2 ITP-uri și nu are nicio semnalare. De asta am și vrut să cer o părere aici în legătură cu eventualele probleme pe care le aș putea întâmpina.
Cand vad cu cine sunt "coleg" de site, imi vine sa ma deloghez.
Ignor-o pe Veoletta, nu fi prost.
Mentiunea "fara serie" inseamna ca lucratorii de la RAR au facut un bine proprietarului, si au omologat masina fara sa noteze seria motorului. I-au trecut doar caracteristicile (cod motor, putere, norma poluare, etc), insa l-au pus fara serie, ca in eventualitatea unei defectiuni, sa poata fi schimbat fara a fi nevoie de o noua omologare, pentru un motor practic identic.
Asa am si la actuala masina, asa am avut cred ca la ultimele 5 masini. ESTE CEVA DE BINE. Toate erau inmatriculate in Romania si aveau actele foarte in regula.
Nu ai nici o problema cu acea treaba, cum spuneam, este un avantaj. Si nu inseamna ca a fost schimbat motorul. Este un ajutor din partea celor de la RAR, ca sa mearga mai repede ITP-urile si sa poti schimba motorul fara sa mai mergi la ei pentru schimbarea seriei din acte.
Este chiar mai bine, daca vreodata trebuie sa inlocuiesti motorul nu te intreaba nimeni de nimic.
Eu am patit la RAR cand am inmatriculat o masina sa scrie serie partial lizibila adica fara serie, dar daca te uiti atent se vede seria, cred ca le era lene sa se uite.