Tu crezi că asta cu reglatul carburatorului este o chestie simpla de poate sa o facă un novice așa în prima zi când își ia o motoreta drujba ceva.
Că să simți cum cat ce și în ce fel îți trebuiesc ani de eșecuri
De încercări ne reușite de mers puțin apoi numai pornit timp de 3 zile
De stricat de distrus de luat de la capăt de cumpărat încă una și încă una
Și până la urmă după o mie de încercări ajungi sa ai urechea formata să știi cum de unde și în ce fel trebuie făcut.
ÎȚI RECOMAND SA NU ATINGI DELOC SETĂRILE REGLAJELE DE LA CARBURATOR DACA O CUMPERI NOUA SI FUNCȚIONALĂ
DA AI VREA SA SETEZI CEVA LA CARBURATOR MERGI LA CINEVA CARE ARE MOTORETA MOTOCICLETĂ DE ANI DE ZILE monta minimobra hoinar scuter ATV de ani și îl folosește zilnic
Pt că omul acesta și doar acesta care îl folosește zilnic știe i-a intrat în sânge cum și ce trebuie reglat la un carburator
Este tot una că și când ți-ai cumpărat vioară noua și ai vrea sa știi să cânți la ea din prima zi
Sau să îți explice cineva prin internet cum sa cânți la vioara în 5 minute
Reglarea carburatorului este tot una cu învățatul sa cânți la vioară.
CEL MAI DES DEFECT PR CARE L-AM VĂZUT EU PE LA DRUJBE
CEA MAI DEASĂ DEREGLARE
NU ARE LEGĂTURĂ CU CARBURATORUL
CI CU REGLAJUL SCÂNTEII
aprinderii când sa des scânteia
Aici trebuie sa afli când este pistonul sus și abia când a plecat pistonul în fața 0, 1mm
Atunci trebuie sa de-a scânteia pentru că dacă o da când este pistonul sus așa cum spun toți fabricații de motoare și cum ne învață prost și greșit la școală există posibilitatea să se întoarcă pistonul înapoi
Eu stiu ca se pune motorina si vrum vrum! Va urez taiat placut grija la degetele va pupici
anonim_4396 întreabă: