| Frank51 a întrebat:

Vine încetișor Moș Crăciun, așa că trebuie să schimbăm șosetele la mașină. Sunt indecis ce să iau dintre Michelin, Pirelli și Continental, de Michelin se zice ca sunt zgomotoase, de pirelli se zice că nu-s cine știe ce, iar de continental am auzit numai de bine. Ce recomandați din experiență?

Răspuns Câştigător
| NLS a răspuns:

Din cate stiu eu, Continental au caracteristici foarte bune pe orice conditii, si sunt si silentioase.

Michelin si Hankook, variantele de iarna cel putin, sunt ceva mai zgomotoase, insa foarte bune in rest.

Pirelli nu am avut, nici n-am auzit cum suna.

Fratele meu are acum Bridgestone, si inainte a avut GoodYear UltraGrip.
Acestea din urma erau destul de silentioase, dar nu se compara cu Continental.

11 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Irelevant. Toate sunt mărci premium și nu ești la formula 1 sa vezi diferențele între ele.

| OmBanal33 a răspuns:

Daca o sa fie ca iarna trecuta cand nu a nins... degeaba le schimbi.

| Frank51 explică (pentru suntserios):

N-am cerut o opinie generală.

| NLS a răspuns (pentru OmBanal33):

De exemplu eu trebuie sa le schimb pentru ca am tras de ele 4 ierni (plus bucati din toamna si primavara) si deja sunt foarte uzate.

Daca as mai sta asa cu ele si iarna asta, ori iau amenda, ori fac un accident (deja si la ploi mai mari, simt cum aluneca).

Chiar daca nu ninge, se poate forma o crusta subtire de polei in preajma raurilor, in urma ploilor, sau din cauza burnitei, etc

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Michelin.

| mgtow a răspuns:

Pirelli e cel mai bun fata de michelin si continental. Dunlop ar fi bun sau dupa mine as lua bridgestone, niciodata nu m-a lasat la greu brandul japonez.
Bridgestone - japonia
Continental - Germania
Michelin - franta
Pirelli - Italia
Dunlop - scotia
Japonezii fac cea mai buna calitate in tot ceea ce produc

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Eu pun Debica, din experienta. Sunt ieftine si merg fin, au aderenta buna pe zapada si gheata.
Iarna chiar nu trebuie anvelope premium, sa fim seriosi. Trebuie doar anvelope cu structura serioasa (exclus resapate/reconstruite) si amprenta cu aderenta buna.
Vara trebuie cauciucuri premium, care sa reziste la viteze mari pe autostrada, in 40 de grade, sa previna acvaplanarea si sa ofere stabilitate in viraje.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

A, si am uitat sa-ti spun: am avut niste Pirelli si erau mouie, varza, rahat, cele mai proaste anvelope de iarna. Patinam ca boul in intersectii, cand ningea. Am ramas intr-o panta cu ele, la o prima ninsoare, in timp ce masina din spate, cu anvelope de vara, m-a depasit.
Am mai avut niste Westlake-uri allseasons, faceau treaba buna, dar nu recomand allseasons, decat daca ai masina usoara si lenta.
Acum am niste Gislave Eurofrost, sunt sub Debica.

| Frank51 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Păi am auzit o grămadă de chestii, că astea chinezești japoneze coreene habar n-am de care sunt sailong pailong sunt extraordinar de proaste, și nu pun anvelope proaste chit că sunt noi. Iau niște Continental sh cu dot 20 21, cu carne 7-8mm, că noi sunt aproape 400 bucata laughing

La vara prin martie vreau să iau jante pe 17 că să am sa schimb direct roțile, și Iau Michelin de vară că am 190cp acum și vreau sa vad dacă am aderenta mai bunălaughing

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Frank51):

Ai auzit probabil la biblioteca, de la adolescenti care urmeaza sa-si ia permisul.
Anvelopele de iarna trebuie sa fie noi, carnoase si cu structura buna. Debica, Sava, Master Grip si multe alte nume de mijloc, fac treaba foarte buna.
In Suedia am avut o Skoda cu 4x Michelin-uri de iarna... Erau varza si alea pe zapada, suprafata lor era ca un plastic de vara. Pe asfalt uscat zornaiau de parca aveam anvelope agricole.

| Frank51 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Asta am auzit-o de la un Dorel de la vulcanizare, nu știu prea multe pentru că n-am testat n branduri de anvelope, am avut doar un set de Orium nou nouț de iarnă care a fost okish pe mașina veche. Acum cred că iau windforce tot noi.