Logan! E un Renault asamblat în România. În Turcia și alte țări e vândut ca Renault Symbol generația a 3-a, Renault Logan. Iar, Dacia Sandero a apărut prima dată în Brazilia ca Renault, apoi a apărut în România.
Iar, decât să cumperi un Golf mai vechi de 5 ani, mai bine iei un Logan.
Tot ce ține de mentenanță e mai ieftin!
Ca masina, Golf. E mai evoluata decat Logan.
Dar daca trebuie sa dau bani pe ele, iau Logan, ca Golfurile sunt supraevaluate pe piata.
Uleiul de Logan este mai ieftin?
Bujiile sunt mai ieftine?
Ora de manopera este mai ieftina?
Anvelopele sunt mai ieftine?
Reparatia unei zgarieturi costa mai putin?
Un disc de frana de Logan costa mai putin decat unul de Golf?
Placutele de frana sunt mai ieftine?
https://www.epiesa.ro/......-11844202/
https://www.epiesa.ro/filtru-aer-mann-filter-c37153-parts-11984712.htm
Deja filtrul de aer este mai ieftin pentru Golf.
Acest lucru al pieselor ieftine se întâmplă și datorită faptului că Golf fiind un model atât de căutat, automat există și multe firme care produc cu licență sau nu piese auto pentru modelul Golf. Inclusiv din China pot aduce astfel de piese, ținând cont că Volkswagen este prezent oficial în China.
Pe când piesele de Dacia sunt produse în România, doar câteva poate sunt aduse din străinătate. Deci, acesta este motivul pentru care la Golf sunt mai ieftine piesele decât la Dacia.
Rizer întreabă: