| Deasonyka a întrebat:

Vreau explicatie detaliata la masina automată fraților, ce Dumnezeu nu intelegeti? Care are masina automată si merge Doamne iarta-ma bară la bară cum face? Bagi N apoi D si tot asa? Cand stai la semafor o lasi in N? Daca apas frana mai tare risc sa mi se opreasca masina? Cum plec cu una automată din rampă? Intrebare pentru cei care detin masina automată

Răspuns Câştigător
| JimJones a răspuns:

Iti spune omul asta de doua zile ca tu doar o pui in modul D si mergi. De restul se ocupa masina.

7 răspunsuri:
| JimJones a răspuns:

1. Cand mergi bara la bara, lasi pe modul D si stai cu piciorul apasat pe frana. Cand vrei sa pleci doar ridici piciorul de pe frana si apesi acceleratia. 2. Cand astepti la semafor o lasi pe D (drive) si stai cu piciorul apasat pe frana. 3. Daca apesi frana mai tare nu moare motorul. Nu are nicio legatura cu asa ceva. 4. Atunci cand pleci din rampa, cutia va fi pe pozitia D, vei ridica piciorul de pe frana si vei apasa acceleratia.

| JimJones a răspuns:

Pe pozitia N stai doar cand masina este oprita undeva, iar tu stai in masina cu motorul pornit sau dupa ce ai parcat-o (inainte sa cobori din ea, o pui pe pozitia N (neutral) ).

suntserios
| suntserios a răspuns (pentru JimJones):

Total eronat. Automatele au modul P fix pentru ce ai zis tu. Adica cand o parchezi sau stai pe loc mai mult timp

suntserios
| suntserios a răspuns:

Iti repet si aici. Cutia automata se ocupa de tot, plecari in rampa, oprirea masinii fara sa opreasca motorul, mersul in coloana. Trebuie doar sa o pui in drive si sa apesi acceleratia si frana

| Deasonyka explică (pentru suntserios):

Cum faci frana de motor? Cum treci dintr o treapta superioara in una inferioară?

| JimJones a răspuns (pentru Deasonyka):

Face masina automat.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru Deasonyka):

Păi dacă e automată, adică în funcție de turația motorului, cum vrei să schimbi tu?