Iti spune omul asta de doua zile ca tu doar o pui in modul D si mergi. De restul se ocupa masina.
1. Cand mergi bara la bara, lasi pe modul D si stai cu piciorul apasat pe frana. Cand vrei sa pleci doar ridici piciorul de pe frana si apesi acceleratia. 2. Cand astepti la semafor o lasi pe D (drive) si stai cu piciorul apasat pe frana. 3. Daca apesi frana mai tare nu moare motorul. Nu are nicio legatura cu asa ceva. 4. Atunci cand pleci din rampa, cutia va fi pe pozitia D, vei ridica piciorul de pe frana si vei apasa acceleratia.
Pe pozitia N stai doar cand masina este oprita undeva, iar tu stai in masina cu motorul pornit sau dupa ce ai parcat-o (inainte sa cobori din ea, o pui pe pozitia N (neutral) ).
Total eronat. Automatele au modul P fix pentru ce ai zis tu. Adica cand o parchezi sau stai pe loc mai mult timp
Iti repet si aici. Cutia automata se ocupa de tot, plecari in rampa, oprirea masinii fara sa opreasca motorul, mersul in coloana. Trebuie doar sa o pui in drive si sa apesi acceleratia si frana
Cum faci frana de motor? Cum treci dintr o treapta superioara in una inferioară?
Păi dacă e automată, adică în funcție de turația motorului, cum vrei să schimbi tu?
Stanmariusvasile întreabă: