Foloseste treapta 2 pentru a cobora panta; demultiplicatrea este suficient de mare pentru a cobora in siguranta. doar la plecarea de pe loc poti continua in treapta 1, dar motorul o sa se tureze mult prea tare.
Cu bicicleta sau cu ce?
La frana de motor nu accelerezi si nu decuplezi cutia de viteze de motor. De preferat in treapta a 2 a, daca esti la viteza mica.
De unde plec eu cu mașina n-are rost să-i mai dau 3 sunt aproape de panta aia, pe mine mă interesează de ce smunceste când las ambreiajul, dacă intră frana de motor, mai pun frâna? Că poate de-aia smunceste?
In treapta I bagi DOAR daca masina sta pe loc. Nu faci frana de motor cu treapta I... cu 2 sau 3 dwpinde de viteza
1. Nu apasa ambreiajul, deoarece nu schimbi viteza, sau nu opresti/pleci de pe loc, etc.
2. Foloseste treapta 2. In treptele mici ai cea mai eficienta franare de motor.
Nu. Eu unul cand cobor o panta las masina libera. Uneori o mai scot din viteza(am niste drumuri prin "munti" pe aici, si intru cu 30/40 si ies cu cel putin 60, cu masina pe liber).
Pedala de ambreiaj se elibereaza usor; iar schimbarea intr-o treapta inferioara se face doar dupa ce, in franare fiind motorul intra sub limita de cuplu maxim. La eliberarea pedalei este firesc sa trepideze masina, daca rulezi cu viteza prea mare, iar tu introduci intr-o treapta inferioara
Eu mi-s cu capul; dar sigur-sigur sunt in '53.
Deci tu chiar esti in 53? Mai Valeriu te cauta moartea p-acasa si tu stai pe TPU )
Ma tot uit prin curte de cava timp; dar nu am reusit sa te vad! poate pentru ca sunt chiombaliu.
Uneori: glumele bine spuse sunt acceptate si chiar premiate.