Nu contează. Orice produs are o garanție. Ai investit o sumă, deloc mică. Poți face o reclamație in scris la inspectorii de la ANOPC, le arăți bonul fiscal, mentionezi numele/adresa firmei, spui că ai încercat să rezolvi amiabil problema cu cel care a prestat serviciul și nu ati ajuns la nicio intelegere. Și soliciti ajutorul lor pentru solutionarea problemei. Nu uita să mentionezi că aștepti răspunsul in scris, pe adresa de email, pe care o vei specifica in reclamatia către Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor.
Daca deja cade, nu mai ai ce-i face. A fost taiata sau dubita gresit. Sunt anumite perioade cand se face asta. As fi mers pe ideea ca e veche. Dar mama are caciula si guler cumparate in 1989. Cine stie cand au fost confectionate! Si nu are probleme cu ele. Tot din vulpe argintie.
Dacă ai cumpărat-o recent, încearcă să o returnezi. Trebuia verificată înainte, "scuturată" un pic, ca și bradul de Crăciun. Dacă cade mult păr, cred că e veche. Magazinul, fie o are de mult timp în depozit și nu a fost păstrată in condiții bune, fie e defectă din fabricație. Ori ai luat-o de la SH?
Este făcută pe comanda pe măsurile mele, nu pare sa vor sa o returnez
Fie meșterul care a tăbăcit pielea a făcut-o deficitar, fie nu ai avut grijă de ea cum trebuie (umiditate, temperatură, hidratare
Mi a spus doamna ca la primele 2 3 purtări ar cădea parul din ea, ca sa nu o țin in locuri calde, am dus o pe balcon, e horror cum cade, in toată mașina am numai par ..este de ras sa merg îmbrăcată undeva cu ea și sa cada in halul acela, am și pieptanato. cădea intr o veselie, va mulțumesc ca mi ați scris
Trebuie să fie foarte curată, neatinsă minim 3 luni și să treacă testul de superigienă