| EliaMaty a întrebat:

Prietenul meu mi-a cumpărat un inel din lanțul de magazine B&B și îmi este mic. Am fost la service ul lor sa constate ca produsul este ok și bun pentru schimb și de aici am umblat prin toate mall urile unde nu aveau mărimi și nici foarte multe modele. Ok ul pentru schimb a fost de 7 zile. Problema este ca nu au ce caut eu iar banii înapoi refuza sa mi i dea. In contextul in care la mai multe modele arătate de mine nu au mărimile, deci nu este vina mea ca nu se poate înlocui produsul. Cu o plângere la ANPC credeți ca se rezolva ceva? A mai pățit cineva ceva asemanator?

8 răspunsuri:
| zilog a răspuns:

Da COP-ul poate să mergă la ei și să le spună dacă a fost achizitionat on-line ca ai x zile in care poti sa il returnezi!
Iar dacă a fost achizitionat din magazin nu mai ai nimic de făcut de cât să te duci cu el la orice bijuterie iti iese in cale si să il vinzi ca si aur
asa îți vei recupera 80% din banii pe care i-ai dat pe el
cred că prietenul tău a dat 200 lei pe el asa că iti vei recupera cam 170 lei

Succesuri!

| Vântulalb a răspuns:

Daca inelul este dintr-un metal nobil (aur, argint) se poate largi la orice atelier de bijuterii. Acolo unde se fac la comanda, reparatii, etc. Costul e infim.
La ANPC degeaba mergi. Nu este vina magazinului ca iubitul tau nu iti stie marimea la degete.

| DeyCj a răspuns:

Da, am pățit eu, dar s-a rezolvat rapid.Inelul ei de logodnă a avut garanție 30 de zile, timp în care se putea înlocui cu un altul pe mărimea degetului ei.
ANPC-ul nu poate face nimic în cazul tău, pentru că nu este vorba de o faptă culpă a magazinului, ci este culpa cumpărătorului, adică dacă clientul habar n-are ce cumpără, vânzătorul nici atât. Văzătorul oferă produsele ce le deține, iar clientul alege.
Inelul se poate lărgi la orice atelier de bijuterii.

| darrio2007 a răspuns:

Trebuia probat inainte sa il cumperi sau el sa-ti stie masura exacta. Cu plangerea nu rezolvi nimic.

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

In baza legilor UE si a tarii nostre un produs se poate inlocui daca nu corespunde descrierii si daca este defect numai daca a fost cumparat online. Daca un produs este cumparat din magazin fizic se poate inlocui numai daca s-a defectat in termenul de garantie, daca nu este din vina cumparatorului si daca nu poate fi reparat. Asa ca poti sa te plangi ANPC dar nu vei rezolva nimic.

| Legion7X a răspuns:

Da, am pătit si eu, cu B&B legat de un produs, magazinul nu este tocmai pe placul clientului, din cauza politici idioate. Dacă cumperi ceva și nu îl mai vrei, nu îți dă banii înapoi, te pune să alegi alt produs. Și cum ei nu au prea multe produse și caracteristicile sunt diferite nu prea ai ce alege în caz că te pripești luând de la ei. Cred că trebuia să mergeți împreună ca să fie totul ok. Acum probabil și dacă îl vinzi la amanet o coste cred mai puțin pentru că s-a plătit brandul B&B.

| EliaMaty explică (pentru zilog):

Prietenul meu a dat 700 lei pe el. Și in contextul dat unde vânzătorul garantează înlocuirea măsurii nu cred ca este vina lui.

| zilog a răspuns (pentru EliaMaty):

Iti recuperezi 500 lei doar pe material la fiare vechi mergi cu el la orice bijuterie si gata ti-l catareste sau la amanet si spui ca vrei sa il vinzi si ti da bani pe el la gram de material