Hei. Si eu sunt reprezentant avon, am fost si coordonator, de doi ani de zile, dar nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva. Suna la Bucuresti, si explica-le ce-ai patit.
0213118555, poate te vor ajuta ei. Eu personal nu am patit, si acum m-ai cam speriat, pentru ca nici eu nu pastrez chitantele.
Sper sa-ti rezolvi problema, si succes!
Numai bine!
"deniisa"chiar sunt profund dezamagita pentru ca din moment ce am platit-o... si nu e vorba numai de o chitanta pe care trebuie sa o tr prin fax ci daca nu o voi face in timp de 10 zile imi va fi inaintat cazul unei agentii de recuperare.asa ca da CEI DE LA AVON SUNT NESERIOSI.
Buna.
Doar pentru simplul fapt ca trebuie sa dai o chitanta nu poti sa spui ca este o firma neserioasa sau ca esti profund dezamagita. Mai bine incearca sa vezi ce s-a intamplat, de ce iti cere chitanta si ce poti sa faci daca nu o ai. Spune-i liderului tau ce s-a intamplat si te va ajuta. Eu sunt coordonator la avon de 2 ani dar pana acum nu mi s-a intamplat asa ceva nici mie si nici reprezentantilor mei. Bafta.
Sfatul meu: Dupa fiecare plata (incearca sa platesti la automatele din centrele BCR, pentru ca numai asa functioneaza ce o sa-ti spun). Dupa ce platesti factura, pe chitanta ai: numarul de factura, cod avon si numar de reprezentant. Suna la *2866 si da-i doamnei de la relatii cu clientii aceste coduri. Ti se va confirma plata si nu te vei mai incurca niciodata in facturi. Eu asa fac, si n-am niciun stres. Numai bine, sarbatori fericite!