| Daavidd a întrebat:

Am fost azi la un examen sunt student anul 2la chimie însă am remarcat că toţi colegi mei se bazează pe copiat doar pe copiat la examene. Profesori iau câte 100 euro pentru a te promova, la noi toţi furăm dar vrem să avem viitor bun în tara asta coruptă şi infectă. Oare mai avem vreo şansă?

8 răspunsuri:
| Silvyku a răspuns:

Nu! sansele sunt minime!

| Funions a răspuns:

Stai linistit, in majoritatea facultatilor se "practica" acest mod de a absolvi examenele. Sunt studenta la doua facultati si iti spun sincer si profesorii sunt dezinteresati. Vin la facultate si nu fac nimic, trimit cursuri pe e-mail, citesti referate si nu te asculta, nu vin la partiale, NU LE PASA! Am mers pe principiul ca merg la facultate sa invat, sa devin mai buna in domeniile care imi placeau...crede-ma ca nu-ti vine sa faci mare lucru cand vezi astfel de comportamente! Daca vrei sa inveti, invata pentru tine. Profesorii sunt azi unii, maine altii. Conteaza cu ce ramai tu happy

| Daavidd explică (pentru Funions):

Ce ţară de tot... dar şi studenţi copiază la greu fără vreo remuşcare daca fură în facultate va fura şi după pentru că aşa au fost învăţaţi.

| Daavidd explică (pentru Silvyku):

Tind să îţi dau dreptate!

| Daavidd explică:

La facultate mergi pentru a învăţa ceva concret sau aşa ar trebui pentru care îţi va folosi ceea ce ai făcut însă sacrifici timp, bani, resurse intelectoale spirituale dar pe degeaba, dacă nu eşti smecher să furi asta sunt calităţi adevărate în societatea noastrăwinking

| Silvyku a răspuns (pentru Daavidd):

Asta ar trebui dar multi dintre oameni fac o facultate pentru a avea si ei diploma nu pentru altceva!winking

Apache
| Apache a răspuns:

In Romania nu mai faci nimic cu facultatea de ani buni...

Doar daca esti dispus sa inveti ca un caine ani de zile si sa dai la medicina sau inginerie mai ai o sansa sa reusesti.
Dar nu in tara....nu aici.

Ar mai fi si it-ul, dar parca nu mai e ca inainte...