| DeianVendetta a întrebat:

Am un an de când am absolvit Managementul la o facultate de stat (sunt și absolvent de liceu economic) și nu-mi găsesc un job care să-mi ofere satisfacții. Nu am experiență în niciun domeniu, nu am lucrat în timpul facultății. Ce joburi mi s-ar potrivi? Având în vedere lipsa joburilor de pe piața muncii, încotro ar trebui să mă îndrept? Știu că trebuie să începi de jos ca să ajungi sus, dar banii nu sunt o problemă - deci nu aș fi dispus să lucrez ca ospătar / muncitor pe linia de producție sau alte exemple de genul (nu primesc foarte mult de la părinți, dar nici nu cheltui, nu sunt genul care să meargă în cluburi și am ceva economii) și aș dori un job care să mă ajute să-mi construiesc o carieră într-un anumit domeniu potrivit mie.

4 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| mixxjim a răspuns:

Ciao again! da, din pacate profilul asta nu este deloc foarte bine definit, din cauza asta apar si probleme de genul asta. manager e o functie pe care o dobandesti mai mult in urma rezultatelor decat in urma absolvirii unei facultati. ti-as recomanda sa iei ceva pe vanzari, daca te atrage si-ti place domeniul. acolo poti promova destul de repede, pe la hipermarketuri, magazine mari de orice profil sau producatori mari daca ai ceva in zona. o alta varianta ar fi sa incerci si firmele de consultanta. la PriceWaterhouseCoopers ai aplicat? la banci ai depus cv? nu sta sa cauti tu prin ziare sau pe net, cauta activ, adica uita-te la tine in oras/zona de firme sunt si unde ai vrea sa lucrezi trimite cv, 200, 500 de cv-uri. e drept ca neavand experienta la varsta asta ridica un semn de intrebare pentru angajatori, dar nu poti sa stii niciodata. daca ai ceva bani si timp la dispozitie poate faci un curs de contabilitate sau de resurse umane, poti avea o sansa-n plus. cam asta-i, ca partea cu criza am discutat-o deja happy succes!

| Liviu_2019 a răspuns: