| ghostrider123 a întrebat:

Am facut de curand o colaborare cu o firma de Web Design si eu trebuie sa caut clienti.

As dori sa stiu cum pot sa conving anumite companii ca sa faca un site cu noi (pretul e cel mai bun din judet). Am sunat in vreo 6 locuri dar nimic.

Daca aveti vreo formulare sau alte idei de convingere, as aprecia daca mi le-ati spune.
Multumesc anticipat.

Răspuns Câştigător
| Violleta2022 a răspuns:

Succes! Inarmeaza-te cu rabdare ca de asta ai mare, mare nevoie!
Asa-i in marketing, iti tocesti gura si nervii pana ajungi sa gasesti un amarat care vrea ceva de la tine. dar odata ce te cunosc oamenii si incep sa lucreze cu tine, iti faci clientela, ei te prezinta si amicilor care au nevoie si iti faci un network, care pe viitor iti poate fii de mare folos.
Nu trebuei sa urasti cum sunt tratati incepatorii, pune-te intotdeauna in pielea clientului si vei intelege reactia lui! Tot succesul este rabdarea si bladetea cu care trebuie sa vorbesti si sa convingi clientela!

6 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Trebuie sa le arati mostre din ce a lucrat firma. Conteaza ca pretul e mic, numai daca poti garanta ca oferi macar calitatea celor cu pret mai mare.

| Violleta2022 a răspuns:

Probabil ca nu prea stii cum se face telemarketingul, daca te-ai dat batut dupa 6 apeluri. Cand ajungi la 600 o sa incepi sa ai rezultate!
Tu credai ca-i usor sa faci asta? Nu-i, muncesti ca al balamuc sa gasesti 1-2 clienti, dupa sute de telefoane si vizite!
Cauta adresele de email ale companiilor, trimite-le email profesional scris, cu descrierea serviciilor oferite de voi si cu lista de preturi atasate. Spune-le ca oferi consultata gratuita si ca esti dispus sa mergi sa le faci o vizita cand doresc ei, arata-te flexibil si pune-te la dispozitia lor. Pune-ti numele complet, numarul de telefon si adresa de email, sa se vada ca discuta cu un profesionist.