| elsa_9749 a întrebat:

Am fost la un interviu la firma Valoris Center si vor sa lucrez la ei ca agent call-center. Este serioasa firma? Si este adevarat cum spun ei ca te promoveaza o data la 6 luni?

13 răspunsuri:
| kayan a răspuns:

Posibil sa fie pe bune, posibil sa fie teapa. da un search pe google si vezi ce-ti apare...

doar cei care au intrat in contact direct cu ei te pot lamuri...

| kayan a răspuns:

Posibil sa fie pe bune, posibil sa fie teapa. da un search pe google si vezi ce-ti apare...

doar cei care au intrat in contact direct cu ei te pot lamuri...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Http://www.valoris.ro/

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Sunt si eu curios in ce consta munca la call center... e greu? ce trebuie sa stii pe calculator?

HepHap
| HepHap a răspuns:

Post dublu

| siku a răspuns:

Salut! Stii mottoul aiesec: it's up to you! Daca te promoveaza "o data la 6 luni"? iti dai seama ca e imposibil sa fie toti agentii promovati la 6 luni. Dar daca iti place ce faci, esti serios si faci treaba buna, cu siguranta vei promova. Eu sunt agent senior de ceva vreme si imi place foarte mult. Iar team leaderii sunt la fel de entuziasti si te ajuta cu orice. Daca vrei mai multe info da-mi un pm si-ti raspund la orice intrebare.

| Florian_Vlad_1990 a răspuns (pentru siku):

Salut poti sa imi lasi si mie id-ul tau yahoo te rog...

| DisipwNZ a răspuns (pentru siku):

Salut, m-ar interesa si pe mine un post la acest call-center, in prezent lucrez tot in call-center la o firma de internet, id de mess un_zdreanta laughing), am cateva intrebari.MS big grin

| georgiana9 a răspuns:

Buna,te-ai angajat pana la urma la Valoris?

| georgiana9 a răspuns:

Mi-ai putea spune si mie care sunt salariile la 4, 6 si respectiv 8 ore? Multumesc

| silecs25 a răspuns:

Call center-ul este o companie specializata in comunicarea cu clientii prin intermediul telefonului. Call center-ul are o functie de sprijin pentru companiile care au multi clienti si care nu mai fac fata volumului mare de apeluri. Un call center ofera doua tipuri mari de servicii: inbound (atunci cand raspund in numele companiei client la telefoane) si outbound (cand dau telefoane in numele clientului).

| Lkz_Likone_1991 a răspuns:

Pro
Program flexibil, colectiv dragut

Contra
Salariu trebuie marit, pauzele ar trebui marite, bonusurile din vanzari ar trebui acordate si nu taiate, oamenii buni ar trebui remunerati nu penalizati, zilele de concediu ar trebui sa se acorde nu sa ti impute atunci cand nu au ei baza (proiect) si nu ai activitate, computerele ar trebui schimbate deoarece sunt foarte vechi (ruleaza Windows pe ele), scaunele ar trebui de asemenea schimbate. Trebuie sa ti se acorde sansa de a avansa dupa o perioada de timp, lucru care nu se intampla decat daca ai pile la manager. Ar trebui schimbat Managerul!

Ca si salarizare exista o parte fixa de 920 de lei (program full) + 75 de lei bonus caliate apel+75 grad de incarcare (de retinut faptul ca iei acest infim bonus daca lucrezi 7 ore jumate /zi toata luna, lucru imposibil tinundu-se cont de faptul ca nu ai pauze intre apeluri. Apelul intra in mod automat dp ce ai terminat discutia cu anteriorul. Nu ai timp sa iti tragi sufletul, lucrezi ca robotul) + 75 lei comision din vanzari (asta in cazul in care ai targetul atins de 100%, target pe care nimeni nu il atinge. Vei putea face cam 30% din target asa ca e simplu sa iti faci un calcul.30% din 75 de lei).

Salariu se calculeaza dupa regula de trei simpla astfel ca daca tu lipsesti 5 ore intr-o luna, o ora iti este calculata cu un sfert peste decat ceea ce iei in cazul in care lucrezi. Trebuie sa mergi la munca 2 sambete pe luna la un program de 4 ore, ore care nu iti sunt platite ca ore suplimentare ci ca ore normale. In aceasta companie nu se platesc orele suplimentare, nu iti este acordat lunar salariu corect.

Exista o clauza care te obliga dupa semnarea contractului sa ramai in companie timp de 12 luni, astfel ca daca vrei sa pleci platesti o clauza de 3000 de lei. Mai pe scurt accepti conditiile mizere de munca si salarizare si stai sclav un an de zile la ei, altfel te dau in judecata. Acolo nu exista oameni mai vechi de un an, iar care sunt vechi sunt fie manegerii fie team-leaderi! Bafta daca ai de gand sa te legi la cap fara sa te doara

Sfaturi pentru conducere
Mariti salariu, acordati bonusurile din vanzari integral fara sa mai modificati targetul in ultima zi din luna, mariti pauzele si acordati atentie angajatilor (nu sunt carne de tun). Remunerati oamenii buni, ajutati sa avanseze si fidelizati astfel de persoane printr-un sistem real de bonusare/comisionare. Incercati sa ascultati si parerile angajatilor.

Alte informatii valabile la data completarii acestei evaluari
Angajat full time pe functia de Agent call center in Bucuresti.
Perioada de munca este de 1-2 ani.
Nu recomand aceasta firma cunoscutilor.