| ZitaRita a întrebat:

Bună, dacă nu lucrez sau nu imi găsesc de munca ce pot face? Îmi este foarte frica sa nu fiu data afara sau ca nu o sa rezist mai mult de 3 zile la un loc de munca! Care a fost primul vostru loc de munca și cum v-ati angajat? M-ar ajuta cât mai multe detalii despre cum te angajezi!

11 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Lucrez ca agent de pază. Încearcă și tu, e ușor.

| mihai69 a răspuns:

E foarte diferit de la caz la caz.
Plus că în comunism totul era altfel, deci eu nu te prea pot lămuri.
Ar fi util de știut măcar în ce domeniu vrei să lucrezi.

| ioana748 a răspuns:

Nu ai cum sa prinzi experienta decat incercand.
Nu spune nimeni ca primul loc de munca trebuie sa fie si ultimul.
Mult succes❤️

| ZitaRita explică (pentru mihai69):

Nu prea am nicio idee, eu sunt și foarte uituca și din cauza asta nu prea știu ce șanse am

| ZitaRita explică (pentru mihai69):

In comunism am auzit ca îți dădeau ei dar nu prea erau persoane cu tulburări

| ZitaRita explică (pentru anonim_4396):

Ce scoala ai făcut pentru asta

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru ZitaRita):

Ultima mea diplomă e diplomă de bac, dar trebuie să ai minim 8 clase, ca să te poți angaja. Și trebuie un curs de calificare.

| Mindfulness a răspuns:

Asta e un semn că ai anxietate vizavi de locul de munca,că asociezi eșecul și că el se va repeta ca in trecut, un fel de proiecție mentală negativă tipic anxioșilor.
Așa cum ți-a sugerat un user la Paza ai putea sa te descurci, acel curs de paza îl poți face pe parcurs, nu e o obligație sa îl ai la angajare.
Daca crezi că ai retard mintal sau autism, sau ce spuneai tu că ar fi posibil sa ai ...atunci îți poți face pensie.
Am lucrat și eu la paza nu e așa de greu, in unele locuri nu faci nimic stai pe scaun toată ziua, mai dai un rond, mai te uiți pe camere de pe calculatorul ce îl și în încăperea în care stai și aia e.