anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt anul 1 la Medicina Generală dar mi-am dat seama ca nu imi place.As vrea sa dau la Medicină Dentară sau Farmacie.Credeti ca merita această schimbare? Farmacie sau Medicina Dentară?

Răspuns Câştigător
| WhiteLife a răspuns:

Ceau! Eu sunt studenta in anul 3 la farmacie. Am avut în primii 2 ani o colega de camera la medicina generala și știu că îi era foarte greu. Primul an tot timpul e greu. Totuși, daca ai reușit să intri și să rămâi la buget, nu știu dacă merita sa schimbi facultatea, ținând cont că toate cele pe care le-ai enumerat oricum durează mulți ani. Anul acesta e diferit și din cauza noului coronavirus. Daca termini medicina și faci rezidențiatul pe dermatologie, poți foarte bine sa lucrezi în laboratoare sau industrie unde se prepara cosmetice. Părerea mea e că e bine să te ții de ce ai inceput. Nu în sensul că într-o parte ar fi mai ușor decât în cealaltă, dar nu te grăbi să renunți la o facultate la care râvnesc așa mulți happy

5 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

La Medicina Dentara inveti mai mult.

| TamplaruAnisoara a răspuns:

Eu as alege Farmacie. Am auzit la radio o farmacista care susținea ca primii doi ani de facultate i-a făcut la medicina si din anul 3 au fost separați. Daca mai e valabil poate te poți transfera la Farmacie si nu pierzi un an. Informeaza-te!

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru WhiteLife):

Nu este problema ca nu pot, este ca mi-am dat seama ca nu imi place si nu as vrea sa regret mai tarziu.

| WhiteLife a răspuns (pentru anonim_4396):

Este alegerea ta și e bine să cântărești mult variantele înainte. big grin toate cele e facultăți sunt foarte frumoase.

| AdelinaC a răspuns:

Poti face transferul, dar daca merita una sau alta doar tu poti stii. Noi nu putem ghici ce ti se potriveste tie. Daca as fi in locul tau as alege Farmacia sau alt domeniu de studiu de ex finante, it, etc

Întrebări similare