anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt studenta in anul 1, in București mai exact, la taxă. As dori sa știu din cunoscători... dacă ați fost sau sunt in cazul meu, sa vreți sa și studiați, dar și sa lucrați, se poate? Ma refer, va descurcați? Eu nu am niciun sprijin material și vreau sa mă descurc singura, dar nu știu dacă pot, mai am de achitat pentru semestrul 2 din taxa, 2000 de lei și pentru camin, mâncare...
Mulțumesc!

18 răspunsuri:
| RobertMoon a răspuns:

De obicei la facultatile de stat ca banuiesc ca la asta esti profesorii tin cont si de prezente, la sfarsitul orei se face foaie de prezenta, iar la examen nota e influentata si de asta, deci e cam nasol la stat din punctul asta de vedere, pe langa curusurile pe care trebuie sa ti le iei si sa iti faci timp sa le scrii te poti trezi si cu vreo restanta la sfarsit...iti spun din experienta, am fost la o facultate de stat din Bucuresti si asa a fost, apoi la una privata, iar acolo profesorii nu tineau cont de prezenta. happy

| Dishka a răspuns (pentru RobertMoon):

Adică vrei să zici că mi va fi greu să și lucrez, nu?

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Bună! Dar părintii tai de ce nu te ajuta ei?

| Justme1997 a răspuns:

Depinde foarte mult de facultate: daca esti la medicina ar fi foarte dificil, la geografie/ istorie/ arte etc. ar fi destul de ok. Vei avea ceva absente oricum.

| Dishka a răspuns (pentru CristiDinBucuresti):

Au și ei probleme, tata nu mail oare lucra din cauza unui accident, mama are un salariu mic, e greu și nu vreau ajutor de la ei

| Dishka a răspuns (pentru Justme1997):

Sunt la Ase.

| Dishka a răspuns (pentru Justme1997):

Și e și profil nou pentru mine, economic, am studiat uman...

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru Dishka):