Departament de marketing au toate firmele mari, prin firma intelegand si banci. deci vei fi angajat in departamentul de marketing al unei societati (de stat sau privata) care are un astfel de departament, pozitia de pornire fiind referent de marketing. responsabilitatile difera oarecum de la o firma la alta, depinzand si de domeniul de activitate al firmei respective (productie, vanzare, turism, publicitate, etc), dar ideea de baza ar fi sa contribui la vanzarea produselor firmei respective. uite o idee de referent de marketing la o banca, fisa postului, adica ce ar trebui sa faci concret intr-o banca fiind angajat pe marketing http://www.avocatnet.ro/content/articles/id_6630/Fisa-Postului-model.html. deci cel mai usor ai intra pe vanzari cam oriunde, iar intr-o firma de publicitate ar fi la capatul celalalt, unde ar fi cel mai fain dar cel mai greu de intrat. succes!
Optiuni de cariera
Optiuni de cariera:
om de afaceri; analist economico- financiar; strateg economic; consilier economic; analist de credit; consilier financiar; gestionar de portofoliu; actuar; broker pe piata de capital si pe cea de asigurari; responsabil cu politica financiara si/sau cu politica monetara; trezorier; controlor fiscal; specialist in domeniul evidentei contabile, al expertizei contabile, al auditului intern si financiar; consultant fiscal, agent vamal, agent de turism, agent de vanzari, merceolog, auditor pentru managementul calitatii; specialist in informatica economica, in metode si tehnici de analiza a sistemelor, in analiza statistica micro si macroeconomica, in utilizarea metodelor matematice in sistemul bancar si de asigurari, in modelarea, optimizarea si previziunea economica, in tehnologia informatiei si a comunicatiilor; specialist in politici de marketing si cercetari de marketing; specialist in management etc.
Cu placere, ma bucur ca am putut fi de un cat de mic ajutor. mult succes!