| FoundYouLover a întrebat:

TPU! Exista vreun mod rapid de a gasi alta slujba? Chiar o urasc pe a mea.De 6 luni ma chinui si tot nu ma pricep la fel de bine ca si colegele, deci alta explicatie cred ca nu exista, decat ca nu e slujba potrivita.Nu pot sa renunt pana nu-mi gasesc alta, ca am nevoie de bani.Lucrez ca o sclava, n-am concediu si toti in jurul meu au si vin la mine sa se laude cu asta, eu nici macar nu stiu cand o sa am, sunt ultima pe lista de concedii si stiu sigur ca anul asta n-o sa am si mi s-a adunat oboseala, chiar nu mai pot.Acum am aflat si ca o sa muncesc in Ajunul Craciunului si o sa fac si ore suplimentare si parintii mei sunt departe si n-or sa poata veni.O sa se reuneasca toata familia, numai eu voi fi singura cuc.Si cu colegele nu reusesc deloc sa ma inteleg, nu le place nimic din ce fac, si daca fac bine tot nu le place.

5 răspunsuri:
| William a răspuns:

Unde lucrezi si ce facultate ai terminat?

| FoundYouLover explică (pentru William):

Sunt lucrator comercial la un mall, dar am terminat facultatea de psihologie.Nu pot sa lucrez in domeniul meu, ca imi trebuie neaparat master si ore de auto-formare si una la mana nu am bani de asa ceva, doi la mana, cand am incercat si am dat la master s-a intrat pe pile, ca am avut medie peste 9 si tot n-am intrat.

| cristimihailov a răspuns:

Buna, ce te opreste sa mergi pe secretariat sau alte chestii de genul acesta?

Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
În prezent este extrem de greu obținerea unui loc de muncă, stai aici și în timpul liber îți cauți în altă parte. Nu te da bătută, concediul de odihnă îl iei după minim 11 luni de muncă fără întrerupere.
Pa, pa.

| KodrutZ a răspuns:

Salariul banuiesc ca e oricum sub 1200 RON, deci cel mai bine ar fi sa _vorbesti_ cu un medic sa iti iei medical. Daca astia de la serviciu sint magari, poti sa fii si tu. Spor!

Întrebări similare