| biutsa22 a întrebat:

Meseria de prezentatoar,este una de viitor? as vrea sa stiu totul despre ea. daca este banoasa,daca iti cauti tu singur stirile sau doar le prezinti, etc etc. dau FUNDA!

Răspuns Câştigător
| TheAce a răspuns:

Nu mai dezinformati. Prezentatorul de stiri al unui post este seful unei echipe redactionale. El nu cauta propriu zis stirile dar se implica direct in procesul de cautare, sortare si mai apoi triere a stirilor si a unghiurilor lor de abordare. Ceea ce se vede seara pe post este doar rezultatul unei munci de o zi la care si prezentatorul participa in mod DIRECT. Si prezentatorii de emisiuni de divertisment se implica direct in tot ceea ce inseamna abordarea creativa a emisiunii ce in general seara e prezentata pe post. Trebuie sa stii insa ca ai nevoie de reale calitati pentru a ajunge la tv, dincolo de o facultate+ master in jurnalism sau comunicare. Meseria desigur ca e de viitor dar implica multe lucruri care la tv nu se vad. Munca de research, o stapanire mult peste medie a limbii romane, un nivel de inteligenta ridicat, rpestanta, dictie, siguranta, capacitatea de a improviza in situatii neprevazute (eu am lucrat in tv, chiar daca pentru un post regional si iti spun ca sunt momente in care de exemplu..cade curentul, iar sursele tale de informare, promter, laptop, calculatoare, casca, toate cad si atunci esti obligat sa improvizezi). Iti recomand cu caldura scoala de televiziune Tudor Vornicu din Bucuresti. Daca vei fi acolo un student stralucit, atunci viitorul tau in materie de tv e asigurat.

5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Normal ca nu le cauti tu, ca de aia exista reporteri. trebuie sa ai pile sau sa fii al naibii de bun sa ajungi prezentator pe la vreo tv din asta mare.

| biutsa22 explică (pentru TheAce):

Multumesc happy

| afrodita3333 a răspuns (pentru TheAce):

Buna! Poti sa-mi spui si mie ce sectii are acesta scoala(Tudor Vornicu din Bucuresti)?

| mariap2011 a răspuns (pentru afrodita3333):

Dictie, prezentare TV, reporter, productie, radio, sunet, lumini, asistent de imagine, PR si evenimente, marketing digital,
strategie si planificare TV, radio, print, negocieri si vanzari