| DreamyAndBold a întrebat:

Termin clasa a 11a si sunt in dificultate in ceea ce priveste alegerea facultatii. Optiunile mele deocamdata sunt automatica/calculatoare, medicina, farmacie. Imi e foarte greu sa aleg, intrucat sunt la profilul matematica - informatica insa nu pot spune ca matematica, informatica si fizica sunt materii la care excelez neaparat. Nu sunt genul de elev care vede o problema si are idei de rezolvare. Inteleg multe, dar aplic greu daca lucrurile nu sunt predate intr-o maniera cat mai practica si concreta. Oricare ar fi alegerea, ar trebui sa incep sa ma pregatesc pentru bac si admitere. Mi-ar placea deci sa citesc marturisiri din viata voastra de studenti la aceste facultati sau daca studiati la alte facultati sa descrieti modul in care ati facut alegerea si cat de eficient a fost. Va multumesc! Raspunsul care imi pare cel mai util va fi rasplatit!

Răspuns Câştigător
| gd001 a răspuns: