| ferar12 a întrebat:

Am o intrebare! Sunt student in anul 3 la cadastru dar pe langa sunt si fotbalist in liga 4! Am primit oferte in liga 3! S-ar merita sa las facultatea? Sau mai bine mai raman un an la nivel județean și de la 23 de ani ma apuc de performanță în fotbal? Eu am gânduri sa ma apuc de la 22 ca cred ca as fi cam batran la 23 de ani sa ma apuc de performanță! Răspunsuri sincere va rog ca nu pot dormi nopți întregi ca tot ma gandesc!

6 răspunsuri:
| Romeo16101 a răspuns:

Daca nu vrei să renunți nici la facultate, și nici la "cariera ta in fotbal" ingheață anul universitar, și continuă cu sportul, daca vezi că nu îți va mai merge, îți reiei studiile, asta e o alegere ce tu trebuie sa o faci, nu noi, destinul tau nu trebuie sa depindă de TPU, totuși succes in alegerea pe care o vei face!

| Pati2500c a răspuns:

Eu zic sa termini facultatea, pentru ca este o facultate foarte buna, iar apoi poti continua cu fotbalul, ce iti e un an fara fotbal, eu asa as face, acum depinde de tine, incearca sa vezi si opinia prietenilor sau a familiei.

| RainbowD a răspuns:

Salut. Eu îți recomand să termini și facultatea dacă poți. Dacă poți încearcă să o faci în paralel cu sportul de performanță.

| ferar12 explică (pentru Pati2500c):

Acum joc cat sunt student! Dar la nivel județean in Liga 4! In jur de 15 mil câștig aici

| Pati2500c a răspuns (pentru ferar12):

Si te multumesti cu atat? Nu vrei sa excelezi in viitorul tau job? Care cred ca este mult mai bine platit decat fotbalul. Fotbalul nu este de viitor in opinia mea, e de ajuns o accidentare doamne fereste si iti dai si tu seama ce poate insemna. In fine nu trebuie sa tii cont de parerea mea, pana la urma e viata mea, eu ti am zis doar ce as face in locul tau, daca iti plac ambele la fel de mult incearca sa le faci pe amandoua cat mai bine. Daca iti place ceea ce faci vei ajunge departe

| ferar12 explică (pentru Pati2500c):