| Andreea_Brandus_1995 a întrebat:

Ce aptitudini ar fi ideale pentru o persoana care lucreaza in domeniul HR?

10 răspunsuri:
| Wr3nch a răspuns:

Rabdare, atentie la detalii, punctualitate, bune cunostinte de utilizare a pachetului office.

| Delocimportant a răspuns:

Sa fie frumoasa, in primul rand, ceea ce nu e cazul tau.

| MorcovMajestic a răspuns (pentru Delocimportant):

Ce treaba are frumusetea?

| StrongHeart a răspuns:

Sa se apuce de olărit laughing

| MorcovMajestic a răspuns:

Avand in vedere ca cel mai des e un post pe care stau fete de 20 de ani nu iti trebuie cine stie ce doar putina atentie la detalii si sa fii o fire mai extrovertita pentru ca ai mereu de-a face cu oamenii

| StrongHeart a răspuns (pentru MorcovMajestic):

Trebuie sa fii prezentabil/ă, la fel ca in meseria de ospătar.
Nu trebuie sa arăti neaparat ca Brad Pitt, dar trebuie sa ai o anumită imagine si prezență.

| MorcovMajestic a răspuns (pentru StrongHeart):

Trebuie sa fii prezentabil la orice munca de birou. Prezentabil nu inseamna model sau frumos. HR de la mine de la munca sunt una mai grasa decat alta

| haileewatson a răspuns:

HR-ul are mai multe functii: recrutare, employee branding, administrare, payroll, training si dezvoltare, evaluarea performantei, beneficii etc. In functie de marimea companiei, in echipa de HR pot fi mai multe persoane pentru fiecare din categoriile astea. Si persoanele au diferite grade: manageri, seniori, juniori.

Acum depinde ce fel de pozitie de intereseaza? Un manager HR are nevoie de aptitudini diferite fata de un junior. Ce te intereseaza?

| Andreea_Brandus_1995 explică (pentru haileewatson):

Mai degraba junior avand in venereal ca nu am mai lucrat pana acum nicaieri.

| haileewatson a răspuns (pentru Andreea_Brandus_1995):

Ok, sunt job-uri unde iti trebuie si experienta in HR sau macar cunostinte (curs, facultate). In afara de asta, as spune asa:
- Cunostinte Microsoft Office: Word, Excel, Powerpoint etc.
- Limba straina obligatorie, nivel conversational.
- Abilitati de comunicare, in romana si o limba straina.
- Proactivitate
- Rezolvarea problemelor
- Abilitatea de a te organiza eficient
- Dorinta de invatare si dezvoltare
- Lucrul in echipa
- Multi-tasking