anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Cum sa ajung vedeta

Răspuns Câştigător
cristian
| cristian a răspuns:

Totul e sa ai reclama pozitiva sau negativa reclama sa fie.

55 răspunsuri:
| psiholoaga a răspuns:

Depinde ce stii sa faci: sa canti (casa de discuri, concursuri gen megastar), sa fii frumoasa (modelling), sa joci teatru (ATF). Nimic din toate acestea- DDTV.

mlm
| mlm a răspuns:

Daca ai talent si exersezi poti ajunge departe daca nu, nu te chinui.

| kh1ss a răspuns:

Cu niste bani... mai multi tongue

| andreutz a răspuns:

Reteta succesului daca esti fata: te imbraci si tu cat mai sumar (de fapt, corect ar trebui sa zic "te dezbraci cat mai mult" ), si te duci intr-un club cu cat mai multe fite posibile... daca esti baiat, e mai complicat...nu iti ramane decat sa te urci pe un bloc si sa ameninti ca te arunci daca nu vine televiziunea...altfel nu ai nici o sansa big grin

assiris
| assiris a răspuns:

Depinde de ce vedeta anume vrei sa ajungi. Sunt pline televiziunile QTV-iste (OTV, Antene...) de vedete gen Sexi Braileanca, Tolea Magda, Nikita si multe altele.

lolita
| lolita a răspuns:

Cauti unul cu bani si nevasta si te duci pe la tv sa spui povestea voasta de drasgoste, niciodata nu da gres

| ♣ Ma®®yE [;x] a răspuns:

Culca-te cu un fotbalist

| serban a răspuns:

In primul rand trebuie sa te hotarasti in ce domeniu vrei sa devii vedeta. In fizica atomica? In muzica populara? In patinaj artistic? Vezi tu, in unele domenii este mai simplu, in altele mai complicat.
Daca nu excelezi in niciun domeniu dar tii neaparat sa devii vedeta, poti deveni cel mult o "vedeta" patetica gen Nikita sau alte specimene.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Tzi-o pui cu cine apuci de pe la tv sau ziare si apoi esti vedeta. Ca doar n-o sa citesti carti, nu? E prea grele

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Cum pot ajunge cantareata?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

VREAU SA TRIMIT O POZA PTR FATA DE LA PAGINA5 LIBERTATEA

anonim_4396
| anonim_4396 explică: