anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Daca dau la facultatea de biochimie, la terminarea ei ma pot face atat profesor de biologie, cat si de chimie? Facultatea acopera pregatirea in ambele domenii, atat cat o face cea de biologie simplu sau chimie?

Răspuns Câştigător
| WhiteLife a răspuns:

Ca sa predai, ai nevoie de modulul pedagogic. Sunt 2 variante: fie faci modulul in timpul facultății (un curs în plus) și poți preda până la liceu, fie faci master după ce termini și poți preda inclusiv la liceu (fie amandoua). Eu sunt studenta la Farmacie și cei de la modul ne-au zis că putem preda tot ce tine de domeniu: mate, fizică, bio, chimie. Același lucru e valabil și la facultatea de biochimie. Singura problema care se pune e sa iei nota mare la examenul de titularizare și să te prefere in comparație cu cineva care a terminat biologie, respectiv chimie.

12 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru WhiteLife):

Deci... cei ce termina facultatea de biologie/chimie au mai multa credibilitate decat cei cu biochimie? Este o chestie generala? Intreb, deoarece ma gandeam ca, dand la biochimie, le voi face pe ambele si asa voi avea "pachetul complet". Mult mai multe oportunitati, in ambele directii. Chiar si in domeniul cercetarii.
Urmeaza sa aleg o facultate si ma intereseaza si lucrurile astea, ca sa stiu in ce ma bag. Daca fac ceva, vreau sa fie un lucru serios si dus bine la capat, indiferent de greutate. Nu doar de dragul de a face o facultate. Tu ce ma sfatuiesti?

| WhiteLife a răspuns (pentru anonim_4396):

Te înțeleg, însă pe partea asta nu știu ce detalii să îți dau. Ce ți-am spus a fost ce ne-au spus profesorii, la rândul lor. Cu credibilitatea cred că depinde de director și de ce variante are big grin dar daca tu ești bun in ceea ce faci sigur găsești loc. La cariera de profesor universitar te-ai gândit?

anonim_4396