Buna, am lucrat doar 2 luni la call center pana sa ajung sa-mi blestem zilele, nu stiu ce sa zic despre call-center in care vorbești tot cu romani, dar eu am lucrat pentru o firma din România care acorda suport tehnic rețelelor de televiziune, internet si telefonie celor din SUA, la început a fost totul bine si frumos pana când am intrat in producție (am avut 4 săptămâni de training), după acel training, pot spune ca aveam un chat pentru ajutor, unde puteam întreba anumite chestii pe care nu le știam, țin sa mentionez ca erau foarte multe informații de acumulat in acele 4 săptămâni și nu aveai cum sa ieși din training pregătit 100%, am avut parte de ajutor cam o săptămâna, apoi gata, coșmarul a început, nimeni nu te mai băga in seama, superiorii îți răspundeau după 5 ore, dar dacă stăteai pe after-call 5 secunde, imediat îți atrăgeau atenția, in fiecare pădure exista și mortăciuni ca sa zic așa, aveam program de la ora 1-2 după amiaza pana la 12 noaptea sau chiar 1, fiecare întârziere era cronometrată de către ei și la finalul lunii, te trezeai ca tu ai de recuperat 50 și ceva de ore de munca, îți dai seama, lipseai 5 minute de la calculator, care era o epava, nu-l pot numi calculator, am întârziat la munca de cele mai multe ori din cauza echipamentului și programelor de **** pe care le aveau, țin minte ca am avut 2 ore internetul picat, in alea 2 ore am fost bombardat de telefoane, mesaje, și mi-i s-a cerut sa le dau chiar și codul client de la providerul meu de internet, deci îți poți da seama, voiau sa aibă control deplin asupra ta, când m-am prins eu de schema, am zis ca la următoarea abatare renunț, și ce sa vezi, peste 3 zile, aveam pauza de 30 de minute, eram la masa, telefonul la încărcat, am fost sunat de peste 20 de ori, mesaje pe whatsapp, de genu "DE CE NU RASPUNZI, RĂSPUNDE ODATĂ CÂND TE SUNAM" chiar dacă eram in pauza și era dreptul meu de a sta liniștit macar pentru 30 de minute, in acel moment când am văzut ca sunt tratat ca pe un sclav, am sunat team leaderul și i-am spus ca din momentul asta nu mai lucrez la ei, a încercat el sa ma liniștească dar eu deja eram plin de spume, nu am mai stat in preaviz, m-au dat afara cu nota disciplinara și mi-am băgat picioarele efectiv, nu m-a interesat deloc, chiar dacă aveam salariu de 2700 lei, nu merita sa îți pui sănătatea mentala la mijloc pentru niște bani, am de abia 19 ani, nu vreau sa-mi cada parul din cap pana la 21. Revenind la clienți, dai și de persoane cumsecade, dar dai și de persoane care n-au auzit in viața lor de WI-FI, streaming, etc… stai 1-2 pe apel, si pur si simplu cedezi psihic, sa nu mai zic ca pauzele le primeai doar dacă aveai loc, trebuia sa ceri pauza cu 30 de minute înainte, si era regula, primul venit-primul servit, așa ca un mesaj pentru cei de la CGS România, va multumesc pentru nervii si stresul acordat, sa va dea Dumnezeu după suflet ❤️
Depinde mult de firma, intr-adevar sunt si firme care iti dau un target imposibil si nu iti dau niciun comision. Tot pe TPU am citit asta? Iti plac sondajele de opinie? Ca si Asta conteaza. Salaries l-ai primit cum trebuie? As dori sa imi mai scrie si alte persoane.
In general, firmele de call center au mai mereu posturi disponibile. Oare de ce? Fratele meu a lucrat o perioada in domeniu si e destul de aiurea. Este extrem de obositor si salariul nu e cine stie ce.
Este un job ok, daca nu ai alte optiuni mai bune, dar in rest nu prea merita.
Ce ti-a scris Claudiu este experienta generala a celor care lucreaza in acest domeniu.
Am mai auzit si feedback-uri bune despre call-center si stiu ca te ajuta sa iti dezvolti abilitatile de comunicare, d-aia vreau aici, is studenta la Drept. Ce job part-time ai recomanda unui student la Drept? Ma gandisem si la cashier, insa ma.gandesc ca nu prea am ce invata din meseria Asta. Daca ai Pana in 35~40 de ani, dar mai mult decat mine(23), cred ca ai putea sa imi Dai un raspuns cat mai bun in acest sens. Multumesc!
Salut. Sorry de intarziere. M-am deconectat o vreme.
Revenind... Si eu am 23 de ani, aproape 24, dar am ceva experienta de munca (5 ani).
Despre meseria de cashier chiar nu stiu ce sa zic. Nu am avut contact.
Cat despre abilitatile de comunicare, nu stiu cat de mult le dezvolti la call center. Acolo ai tot felul de texte si abordari standardizate. Practic, inveti cateva poezii si le reciti cand e nevoie. Spun asta doar din ce mi-au povestit apropiatii, dar si din ce mi-am dat seama dupa felul in care mi se raspundea cand sunam la call center. I might be wrong tho. Cred ca mai degraba inveti PR, decat comunicare la modul general.
Avantajele de a lucra pe un astfel de post sunt ca exista posibilitatea de part-time si ca ai destul de putina raspundere.
Daca as fi in locul tau, mi-as lua un job part time ca sa am bani in plus, iar pentru a invata abilitatile de comunicare, m-as inscrie la un club de dezbateri academice. Facultatile de drept au astfel de cluburi din ce stiu.
At the end of the day, poti incerca la call center fara griji. Ce ai de pierdut? Daca nu iti place, pleci. Oricum exista perioada de training si de proba. Vezi atunci daca iti place.
anonim_4396 întreabă: