| Anna8812 a întrebat:

E grea meseria de maseur? Poate sa facă și o persoana care are retardat? As vrea sa fac un curs,dar mi-e teama ca fac teorie și nu înțeleg nimic din teorie. Eu as vrea mult practica. Am făcut in curs de ospătar și am făcut doar teorie și n-am înțeles nimic. Prea mult de memorat. Nu as vrea sa dau bani degeaba dacă as face curs de maseur. Eu stau și in provincie și mi-e teama ca nu găsesc acest job maseur. Găsesc in București și nu știu sa ma deplasez abia știu orașul meu, nu prea se găsesc joburi aici. Doar vânzătoare, croitoreasa și alte munci pentru bărbați. Vânzătoare nu ma fac pentru ca nu știu sa dau rest chiar dacă am aparat.Nu știu sa număr banii când ii dau. Am încercat la croitorie m-au dat afara ca făceam prea încet și prost.

Răspuns Câştigător
| LorenzoRon a răspuns:

Buna seara.

Sunt fost student la Facultatea de Educatie Fizica si Sport, pe specializarea Kinetoterapie si Motricitate speciala, unde am facut in mare parte ore de masaj.
Ca o concluzie prin ceea ce am trecut, pot sa va spun ca nu este grea deloc meseria, dar necesita putina forta musculara sa aveti, pentru ca se intampla sa vina persoane la dvs. care depasesc limita kilogramelor admise pentru varsta si inaltimea lor, iar atunci fara masa musculara, clientul nu va fi deloc multumit si nu va mai apela la dvs.
Si inca un lucru, este putin greut sa stati in picioare si sa va aplecati din cand in cand pentru a masa clientul.

Daca dvs. considerati ca v-ati descurca, va urez mult succes!

6 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: