| catalinaicg a întrebat:

Hey sunt ceva ingineri constructori printre voi? :X

10 răspunsuri:
| catalinaicg explică:

Sau studenti la facultatea de Constructii? happy

| geotechnical a răspuns:

Da sunt tongue spune te pot ajuta cu ceva?

| catalinaicg explică (pentru geotechnical):

Iti place ce faci si ai ajuns sa lucrezi?

| geotechnical a răspuns (pentru catalinaicg):

Stii cum se zice ca "incalcite sunt caile Domnului" o sa incerc sa fiu cat mai concis sa iti explic cum sta treaba scurt si la obicet.