| Bobo1923 a întrebat:

O carte de invatat c++ cu urmatorul cuprin ar fi buna, sau imi pierd timpul degeaba?

1. Generalităţi asupra limbajului C................... 4
1.1. Introducere...................................... 4
1.2. Primele programe................................. 5
1.3. Meta-limbajul şi setul de caractere.................... 9

2. Unităţile lexicale ale limbajului C................ 10
2.1. Identificatori.................................... 10
2.2. Cuvinte cheie................................... 10
2.3. Constante...................................... 11
2.4. Şiruri.......................................... 14
2.5. Operatori....................................... 15
2.6. Separatori...................................... 15

3. Variabile.................................... 17
3.1. Clase de memorie................................ 17
3.2. Tipuri de variabile............................... 20
3.3. Obiecte şi valori-stînga............................ 23
3.4. Conversii de tip................................. 23

4. Operatori şi expresii........................... 27
4.1. Expresii primare................................. 27
4.2. Operatori unari.................................. 29
4.3. Operatori multiplicativi........................... 32
4.4. Operatori aditivi................................. 33
4.5. Operatori de deplasare............................ 33
4.6. Operatori relaţionali.............................. 34
4.7. Operatori de egalitate............................. 35
4.8. Operatorul ŞI pe biţi.............................. 35
4.9. Operatorul SAU-exclusiv pe biţi.................... 35
4.10. Operatorul SAU-inclusiv pe biţi.................... 36
4.11. Operatorul ŞI-logic.............................. 36
4.12. Operatorul SAU-logic............................ 37
4.13. Operatorul condiţional........................... 37
4.14. Operatori de atribuire............................ 38
4.15. Operatorul virgulă.............................. 39
4.16. Precedenţa şi ordinea de evaluare................... 40

5. Declaraţii.................................... 42
5.1. Specificatori de clasă de memorie................... 43
5.2. Specificatori de tip............................... 44
5.3. Declaratori..................................... 45
5.4. Modificatorul const............................. 47
5.5. Iniţializare...................................... 48
5.6. Nume-tip....................................... 49

6. Instrucţiuni.................................. 51
6.1. Instrucţiunea expresie............................. 51
6.2. Instrucţiunea compusă sau blocul.................... 51
6.3. Instrucţiunea condiţională.......................... 52
6.4. Instrucţiunea while............................. 54
6.5. Instrucţiunea do................................. 54
6.6. Instrucţiunea for................................ 55
6.7. Instrucţiunea switch............................ 56
6.8. Instrucţiunea break............................. 58
6.9. Instrucţiunea continue.......................... 58
6.10. Instrucţiunea return........................... 59
6.11. Instrucţiunea vidă............................... 59

7. Funcţiile şi structura unui program................ 60
7.1. Definiţia funcţiilor............................... 60
7.2. Apelul funcţiilor................................. 63
7.3. Revenirea din funcţii..............................63
7.4. Argumentele funcţiei şi transmiterea parametrilor....... 64
7.5. Funcţii cu număr variabil de parametri................ 65
7.6. Exemple de funcţii şi programe..................... 66

8. Liniile de control ale compilatorului............... 70
8.l. Înlocuirea simbolurilor, substituţii macro.............. 70
8.2. Includerea fişierelor.............................. 72
8.3. Compilarea condiţionată........................... 72
8.4. Utilizarea directivelor de compilare.................. 73

9. Pointeri şi masive............................. 76
9.1. Pointeri şi adrese................................. 76
9.2 Pointeri şi argumente de funcţii...................... 77
9.3. Pointeri şi masive................................ 78
9.4. Aritmetica de adrese.............................. 80
9.5. Pointeri la caracter şi funcţii........................ 83
9.6. Masive multidimensionale......................... 86
9.7. Masive de pointeri şi pointeri la pointeri.............. 88
9.8. Iniţializarea masivelor şi masivelor de pointeri......... 93
9.9. Masive de pointeri şi masive multidimensionale........ 96
9.10. Argumentele unei linii de comandă................. 97
9.11. Pointeri la funcţii.............................. 102

10. Structuri şi reuniuni......................... 106
10.1. Elemente de bază.............................. 106
10.2. Structuri şi funcţii............................. 108
10.3. Masive de structuri............................. 110
10.4. Pointeri la structuri............................. 115
10.5. Structuri auto-referite........................... 117
10.6. Căutare în tabele.............................. 123
10.7. Cîmpuri...................................... 127
10.8. Reuniuni..................................... 129
10.9. Declaraţii de structuri, reuniuni şi cîmpuri.......... 131
10.10. Typedef................................... 133

11. Intrări / ieşiri............................... 136
11.1. Intrări şi ieşiri standard; fişiere.................... 136
11.2. Accesul la fişiere; deschidere şi închidere........... 138
11.3. Citire şi scriere fără format....................... 141
11.4. Citire cu format............................... 143
11.5. Scriere cu format.............................. 147
11.6. Tratarea erorilor............................... 152
11.7. Operaţii cu directoare........................... 154
11.8. Programe demonstrative........................ 156

12. Alte rutine din biblioteca standard.............. 160
12.1. Alocarea dinamică a memoriei.................... 160
12.2. Sortare şi căutare.............................. 161
12.3. Rutine de clasificare............................ 162
12.4. Operaţii cu blocuri de memorie................... 164
12.5. Operaţii cu şiruri de caractere.................... 166
12.6. Biblioteca matematică.......................... 170
12.7. Programe demonstrative......................... 173

P.S. Scuze pentru categorie

Răspuns Câştigător
| schmoll a răspuns:

Da e buna,daca esti incepator,o sa iti ia ceva timp,zic sa downloadezi codeblocks cu ide,si sa faci in pc,sa vezi exact la ce folosesc datele de intrare de iesire, tablourile, constante, variabile, bafta

2 răspunsuri:
| Bobo1923 explică (pentru schmoll):

Mersi dar totusi cartea era de c, nu si de c++/c

| nochoice2me a răspuns:

Gasesti informatii utile si aici: http://tys.ro/programare/cpp/