anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

O intrebare pentru cei cunoscători în domeniul construcțiilor. Sunt anul2 la facultatea de construcții și urmează să îmi aleg specializarea, CFDP sau CCIA? Care e mai avantajosă? Ce oportunități îmi oferă fie fiecare specializare? Dau fundă celui mai bun răspuns!

Răspuns Câştigător
| SmokeyEye a răspuns:

"CeCeIstele-s femei frumoase, CeFeDePi**ele-s urâte şi proaste" laughing Pentru colege drăguţe alege civile. Pentru o mai mare şansă de angajare după ce termini, alege drumuri şi poduri. Oricum poţi face master pe structuri, beton...Indiferent care din specializări o alegi. Nici la economic nu e rău.
La CFDP e mai uşor în ultimul an la proiecte.
Interesează-te la colegii tăi mai mari unde sunt profesorii mai calumea, şi asta contează, să poţi să treci anul.
Cunosc mai multe persoane de la CCIA care nu şi-au găsit job în domeniu după ce au absolvit, decâţi ştiu de la CFDP.
În România avem nevoie de drumuri mai mult decât de acoperişuri, la momentul actual.
La CCIA se intră cu medie mai mare, e mai mare bătaia pe locurile de acolo, cel puţin la Cluj.Nu ştiu la voi... vorbeşte şi cu colegii tăi, întreabă-i unde merg mai departe şi de ce.
Baftă, domn' viitor inginer!

8 răspunsuri:
| Rock10 a răspuns (pentru SmokeyEye):

Și eu sunt de exact aceeași părere.Construcții civile avem suficiente pe când infrastructura e aproape inexistentă.
Sunt 80% decis pe CFDP. Mâine îmi semnez sentița laughing...în ce lagăr să mă repartizez!
Am pus întrebarea să văd și alte păreri. Incă mai e teama aia de a nu face alegerea nepotrivită.
Nu îmi e teamă de examene, profesori etc. Imi e teamă de competitivitatea de după absorlvire și de oportunități.
Faza e că imediat după licență aș opta pentru master, deci nu prea aș avea timp să îmi dau seama dacă am ales bine(CCIA sau CFDP) și dacă ar trebui să fac master-ul pe cealaltă specializare.
Cam 70% din colegi merg pe CCIA (asta îmi ridica un semn de întrebare).