anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce pot să fac personal și mai exact in scop util cu un aparat de biorezonanta medicala pe care l-am cumpărat din China (400 de lei în timp ce în România același aparat este 1000-1200 de lei)?(L-am luat pentru că îmi place și sunt pasionat de medicina, sănătate, medicina alternativa etc)
As vrea sa ajut cumva oamenii, sa îmi ajut familia, să mă ajut pe mine cu privire la sănătate cu ajutorul lui dar totuși eu nu sunt medic și nu pot deveni din motive subiective unul.Dar de plăcut medicina îmi place.
Cum pot aduce un folos și un ajutor cu acest aparat de biorezonanta medicala mie, familiei și altor oameni?
Nu am bani sa îmi deschid un cabinet sau ceva și nici o calificare medicala, am doar un blog pe care vreau să îl fac pentru sănătate și așa ceva, sunt doar un pasionat de medicina/sănătate care îi place să citească despre acest domeniu/subiect de interes

2 răspunsuri:
| LaSteauaCareaRasarit a răspuns:

Iti poti masura parametrii tie, celor din familie.
Ai putea da consultatii cu biorezonanta, insa eu personal as alege pe cineva cu studii medicale.

| Violleta2022 a răspuns:

Pai importatorul face actele de import, plateste taxe si TVA, mai pune si el adaos comerical ca trebuie sa-si plateasca chiria magazinului, salariul vanzatorului samd, de aceea pretul este mai mare cand ajunge la vanzare in magazinele din tara.

Din pacate, tu nu poti practica medicina si nici folosi acel aparat pentru nimeni alticneva decat pentru tine, ca pasiune sau sa te joci cu el.