| costimovrin a întrebat:

Salut, eu lucrez ca programator pentru o firma de 2 ani jumatate. Vineri am avut proces de evaluare si seful mi-a spus ca am 2 luni sa imi gasesc altceva ca cica colegii mi-au dat feedback negativ si nu am progresat cat au vrut ei, desi am venit cu argumente concrete ca am facut o gramada de munca anul trecut (se luau ca cica unele proiecte terminate nu au ajuns in productie, dar aici era vina product ownerului, pentru ca erau proof of concept-uri, cand le-am zis ca e vina lui, cica de ce nu am tras de el sa le ducem in productie, desi eu le-am zis... si eu eram junior, nu team lead). Cand am cerut sa vad feedbackul au zis ca o sa scrie un sumar si il trimit pana la sfarsitul saptamanii viitoare. Pe parcurs in afara cu o colega care e team lead, nu am avut probleme cu nimeni. Colega respectiva cred ca avea ceva personal cu mine, intr-o sedinta a scris un mesaj pe skype in care zicea indignata de cum pot sa vin netuns la meeting. Aveam parul de 2 centimetri cel mult, dar imi cade si se vede un pic ciudat. Sau alta data mi-a reprosat ca cica de ce nu fac sport (da nu asa in gluma, ea se astepta sa ma apuc sa fac sport). Si in sedinta de evaluare se lua seful de mine ca cica de ce ma trezesc cu 20-30 de minute inainte de daily (sedintele zilnice de status update). Nu stiu, ma simt aiurea. O sa dea rau pe cv daca vad alti angajatori 2 si 7 luni ca am stat la o firma? O sa zica ca nu sunt serios ca nu am stat 4-5 ani? Cand le-am dat mesaj la colegi sa le zic ca am fost concediat toti au zis "wtf"...

5 răspunsuri:
| Wr3nch a răspuns:

Nu nene ca in IT nu e ca pe vremuri, sa lucrii o viata in aceiasi firma. Dubios era daca te sutau dupa o luna, doua. Am un prieten care a stat sub un an la 2 firme (6 luni la doua) si acum e la a 3 fra probleme.

| CodrutElian1990 a răspuns: