| Crissmatew a întrebat:

Salut
Mă gândeam la o chestie. Dacă de exemplu absolvesc o facultate. E musai să lucrez doar în acel doameniu? De exemplu dacă termini Științe și mediu( biologie), nu o să pot să lucrez în alt domeniu? Într-o firmă de exemplu...Cei din experiență proprie, vrea să vă aud părerile. Mersi.

9 răspunsuri:
| RoCkKiD a răspuns:

Cu exceptia anumitor facultati care coreleaza direct cu un job gen dreptul, medicina, ingineria restul sunt in aer. Dupa ce termini poti sa lucrezi orice atat timp cat te descurci pe postul ala.

Sa nu crezi ca toti absolventii de lutere sunt profesori sau scriitori si toti absolventii de jurnalism sunt jurnalisti, mare parte din ei lucreaza in alte domenii.

In ziua de azi joburile din multinationale mai rar coreleaza cu o facultate, in general cer abilitati mai diverse si accentul e pe invatare si adaptare.

| Ineys a răspuns:

Daca o "absolvesti"... nu stiu. Probabil poti sa termini inginerie si sa te duci sa lucrezi casier la Profi, dar nu vad rostul.

| aneliram a răspuns:

Poți sa lucrezi unde vrei, nu pe posturi dintr-un domeniu unde se cere alta pregatire ( medicina, etc. ).

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Absolv, nu absolvesc. Poți lucra în alt domeniu.

| AnastasiaK a răspuns:

Poti sa te angajezi unde vrei cat timp corespunzi cerintelor angajatorului. Sunt mici excepții la anumite facultati (gen Academia) unde te obliga sa lucrezi la ei pe o perioada determinata (sau sa platesti contravaloarea studiilor daca imi amintesc bine). In rest, esti liber sa faci ce vrei dupa facultate. Totusi, nu inteleg ce rost are sa absolvești laughing o facultate dacă nu te interesează sa lucrezi in acel domeniu apoi.

| NuCitescNotificari a răspuns (pentru aneliram):

Te-ai gandit mult?

| siriusblack98 a răspuns (pentru AnastasiaK):

Absolvi nu ''absolvești''. Ah, so much better. Now I can die in peace. P.S: Sa nu te iei de engleza mea de la coltul gurii.

| AnastasiaK a răspuns (pentru siriusblack98):