| Maiubestemama a întrebat:

Salut prieteni!
As vrea sa dau la politehnica peste 2 ani dar nu stiu ce facultate mi s-ar potrivi( optiunile secundare sunt psihologia si medicina).
Imi puteti da niste sfaturi?

Răspuns Câştigător
| F3d0x a răspuns:

Pai depinde ce specializare te intereseaza:
Daca vrei sa lucrezi cu cabluri electrice/componente electronice dai la facultatea de inginerie electrica sau electronica.
Daca te pasioneaza mecanica dai la inginerie mecanica sau la IMST TCM
Daca vrei programare dai la Automatica si Calculatoare
Daca vrei sa construiesti aparaturi medicale/Sa inventezi proteze bionice dai la inginerie medicala.
Insa pentru Politehnica trebuie sa stai bine cu matematica, fizica(nu neaparat 10 dar o medie in jur de 7) sau chimia si sa fii terminat liceu cu profil real(Mate-info, stiinte) sau in cel mai rau caz un liceu cu profil tehnic (mecanica electrotehnica, agricultura etc).

Daca le mai ai cu toceala si iti cam lipseste gandirea logica dai la psihologie sau la medicina.
Doar fa ce te atrage pe tine cel mai mult.

4 răspunsuri:
| xerxes1 a răspuns:

Daca te iubeste ma ta, intreab-o pe ea.

| WAYNEZ a răspuns:

Iți dau eu un sfat:NU da la Politehnică! E o foarte urâtă și grea.Eu am terminat Politehnica și îți spun că a fost nasol rău de tot. Dacă aș fi din nou elev în clasa a XII-a, m-aș duce din start la o facultate unde să conteze doar notele din examen fără să fiu notat pentru activitățiile din timpul semestrului:teme și lucrări la seminar, referate și colocvii de laborator.

| Maiubestemama explică (pentru F3d0x):

Multumesc pentru raspuns.
Sunt mate info si stau bine cu materiile astea. La fizica sunt de 7-8 dar recuperez destul de repede.
Nu sunt cu toceala si gandirea logica este punctul meu forte dar mi ar place si sa ajut oamenii. La medicina am inteles ca e prea mult de invatat si psihologia nu imi e la indemana dar am f multa curiozitate si imi place.