| RzV1999 a întrebat:

Sunt a 11-a mate-info si ma intereseaza foarte mult sa plec la studii in afara. Totul bine pana aici dar, printre multele probleme pe care le am pentru aplicarea la facultatea dorita, este si testul IELTS. Stiu ce reprezinta si in ce consta dar, nu stiu ce anume trebuie sa invat/sa aprofundez/sa recitesc/sa repet etc.(Nu-mi spuneti sa-mi intreb profesorii ca astia sunt apa de ploaie; profesori mai de **** n-am vazut...). Am facut rost de niste de aplicatii online pentru teste dar nu stiu daca reprezinta ceea ce trebuie si, in plus, cum sa fac teste daca nu stiu cum trebuie teoria! De materiale fizice nu as vrea sa fac rost, doar digital.
Mda...cam asta este problema mea si sper ca exista cineva in comunitate care a trecut prin chestia asta.
Mersi foarte mult de pe acum.happy

6 răspunsuri:
| Kogaion a răspuns:

Nu am trecut prin asa ceva, totusi ai putea sa-ti intrebi profesorii sa-ti spuna de fosti elevi care au dat acest test si poate te pot pune in legatura cu ei, asa poti vorbi direct cu cineva care au dat acest test si sa te mai lamureasca in legatura cu problemele tale. Ai mai putea sa intrebi prieteni sau sa scrii pe Facebook la cautari numele facultatii si sa vezi ce studenti romani apar acolo. Mult succes. P.S, ai scris acest post cam tarziu, iti sugerez in caz de nu primesti prea multe raspunsuri sa mai intrebi odata maine intre orele 20:00-22:00.

| Ether a răspuns:

Ai doua alternative: 1. Daca ai posibilitatea, sa iei ore in particular pentru aprofundare si 2. daca nu, atunci sa faci rost de testele anterioare sa iti dai seama ce s-a cerut, care este nivelul la care sa te astepti etc. In functie de asta, poate iti vei da seama singura ce trebuie sa faci.

| RzV1999 explică (pentru Kogaion):