| Raresuraresu a întrebat:

Salut,sunt student la facultatea de drept. Sunt la forma de invatamant cu frecventa redusa insa am ambitie si vreau sa ajung ceva in acest domeniu, de preferat avocat.In acelasi timp o sa ma apuc sa si lucrez si seara o sa invat,

As vrea sa va intreb care sunt pasii spre a ajunge avocat, sunt la inceput si inca nu sunt documentat foarte bine dar o sa ma documentez.

Dupa ce termin cei 4 ani stiu ca se da licenta,ce urmeaza dupa licenta? se da un examen pentru a intra in barou? sau ce examene se dau dupa ce dai licenta? si inca o intrebare ar trebui sa-mi aleg niste materii pe care sa ma axez inca din primii anii gen(dreptul penal,dreptul civil) sa continui mai departe?

Pe scurt care ar fi configuratia, pasii de urmat, stiu ca in anul 3 se face practica, as vrea mai multe detalii si eventual ce mai poti ajunge in afara de avocat..si care ar fi cea mai usoara profesie in acest domeniu, stiu ca toate sunt grele, dar cea care are o cale mai usoara spre a-ti gasi loc de munca.Multumesc anticipat!

6 răspunsuri:
| adriann31 a răspuns:

Daca ai de gand sa urmezi o cariera in acest domeniu, e chiar destul de greu sa acumulezi toate cele necesare si sa citesti bibliografia ce-o primesti, etc daca esti la F.R. In plus, ca sa intri intr-un barou de avocatura e chiar foarte greu. Ori esti foarte pregatit ori esti un mare caraus (cred ca intelegi sensul).
P.S. Nu face prostia de a imbina invatatul cu munca pentru ca stii bine ca nu se prea impaca...

| VerginicăVacăGrasă a răspuns:

Pune mana si invata carte ca tot omul normal facand facultatea la ZI nu cu toti redusii mintal la fara frecventa. daca chiar vrei sa ajungi avocat bun atunci lasa serviciu si dedicate studiului, toti studenii va credeti mari smecheri ca lucrati in timpul facultatii cand de fapt ajungeti niste analfabeti

| raluk27 a răspuns: