| MiraTimiriazevskaia a întrebat:

Sunt un elev in clasa a 12-a și am cateva intrebari. Inca din clasa a 11-a am inceput sa studiez pentru a intra la medicina insa in ultimul timp am inceput sa am niste indoieli. Merita sa dau la medicina? Cat timp liber o sa am. Cata munca si efort implica facultatea și cariera in medicina? Cat este de satisfacator? Acestea sunt intrebarile mele. Sunt bun la aproape toate științele exacte asa ca am mai multe optiuni de cariera insa pana acum m-am concentrat pe medicina. Alta opțiune atractiva pare ingineria medicala. De preferat sa imi raspunda un student, medic, sau oricine chiar are cunostinta de cauza. Merita sa fac facultatea de medicina?

Răspuns Câştigător
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Eu sunt medic si iti spun ca da, merita sa dai la medicina, este o meserie extraordinar de interesanta si de frumosa. Vei invata atat de multe lucruri interesante, incat vei fi in extaz toata facultatea. Si vei putea face atat de mult bine in lume, incat te vei simti mereu stimulat sa mergi mai departe.
In timpul facultatii nu o sa prea ai timp liber. Poate 3-4 ore pe saptamana (in afara sesiunilor) si 2-3 saptamani de vacanta pe an. Asta daca vrei sa faci facultatea bine si sa fii un medic bun. daca vrei sa fii mediocru, poti avea cat timp liber vre. Munca, in medicina, nu este precupetita. Implica tot efortul pe care il poti da si toata munca de care esti capabil, chiar si un pic in plus. Vei trage de tine la extrem, iti vei testa toate capacitatile de efort si le vei depasi.