| Zozohun a întrebat:


Imi puteti spune si mie categoriile de programator?
Ce limbaje trebuie sa inveti?
Cate categorie se plăteste cel mai bine?
Multumesc.

5 răspunsuri:
| Alfred0703 a răspuns:

Cel mai bine castiga inginerii software(in Romania salariul e de 7000 de lei). Acum tu poti face cateva mastere si sa ai salariul marit. Eu iti recomand sa te duci la o Politehnica(din cate stiu, la politehnica din Cluj te scoate direct Inginer Software), faci un master pe inteligenta artficiala, iar dupa vreo 5 ani de experienta o sa ai un salariu de 9000 de lei. Asa a facut un var de al meu, iar acum are salariul de 8000 de lei si o sa ii creasca cu timpul(urmatorii 2 sau 3 ani).

suntserios
| suntserios a răspuns:

Programatori prosti.
Programatori mediocrii.
Programatori buni si f buni.

Cam asta sunt categoriile de programatori.

Un programator nu prea poate sa fie de o categorie sau alta ca principiile de baza sunt aceleasi in programare. Important e sa le stii ca pe urma te descurci in majoritatea limbajelor care sunt doar niste unelte.

Poti sa te specializezi insa pe diverse ramuri. Poti face programare web, poti face aplicatii desktop, poti face programare server side, poti face programare pentru aplicatii mobile, poti programare jocuri etc.

Limbajele le inveti in functie de directia pe care vrei sa te duci. vrei sa faci web development inveti php si js la care adaugi html sau css.

Daca vrei sa programezi jocuri inveti C++
Vrei sa faci aplicatii server side inveti python spre exemplu.

Nu e o regula neaparat ca salariu sa difere in functie de limbaj. Salariul difera in functie de experienta in primul rand, de proiectele la care lucrezi, companiile la care lucrezi, tara si orasul in care lucrezi

| LPCTSTR a răspuns:

Web developer si software developer.
https://drive.google.com/......OOSOD/view

| AnonOps_AnonOps_2000 a răspuns: