Rezonez foarte mult cu ceea ce spui tu. Când eram adolescentă am avut tot felul de joburi pentru a mă putea responsabiliza, dar și pentru a mă putea întreține la facultate. M-am lovit de foarte multe situații asemănătoare, unele chiar și mai nașpa. La momentul respectiv m-au afectat, însă știam de ce sunt acolo și am continuat.
Eu te admir pentru inițiativă și mă bucur mult că îți dorești să experimentezi și să te dezvolți. Din păcate, toată viața te vei lovi de astfel de oameni. Învață să-ți vezi de drum fără să îți mai pese de ei. Nu merită nici măcar atenția ta, trust me.
Cu timpul vei învăța și cum să gestionezi situațiile și relațiile cu clienții astfel încât să faci slalom printre situațiile mai puțin plăcute. >
Eu zic sa te liniștești. Nu am pățit așa ceva și nici nu sunt angajat, am avut însă probleme la facultate cu un coleg care a spus că îmi face plângere la decan, mie și altor colegi, că vom fi chemați în comisie etc. că noi îi suntem inferiori lui, că el are 32 de ani și e la a 3a facultate, cum ai pățit și tu. In general, oamenii ăștia suferă de nebăgare in seama. Cum a venit, așa și trece. Eventual daca mai vine pe la casa ta, comporta-te frumos cu el, ureaza-i o zi buna și zambeste-i politicos. Oricum, îți depune plângere că ce? Că ai vrut să închizi casa? Extraordinar. Și ce o sa scrie la reclamații? Că ai îndurat injuriile și amenințările lui? Sa se pună la somn
Hello! Să lucrezi cu oamenii este poate cel mai dificil lucru posibil. Din proprie experiență îți zic că la orice job care presupune interacțiunea cu clienții, vei avea mereu astfel de oameni care vin să-și verse frustrările pe tine. Mie nu mi se pare că ești vinovat cu ceva anume, sincer. Da, cel mai ok este să vorbești cu pronumele de politețe cu toată lumea, dar altă greșeală nu ai făcut.
Faptul că s-a lăudat că are 3 facultăți și îți este superior îmi provoacă efectiv greață. Un om cu adevărat inteligent nu se consideră superior altora și mai ales în fața unui copil/adolescent.
Nu are unde să-ți facă reclamație astfel încât să te afecteze într-un fel la viitoarele joburi, stai liniștit. Pur și simplu a trăncănit ca să nu tacă. Singurul lucru care te poate afecta vreodată la viitoarele joburi este să îți fie desfăcut contractul de către angajator din motive de bună purtare, adică să fii dat afară pentru că ai furat bani, ai agresat fizic pe cineva, etc. Nicio reclamație a vreunui client nu ajunge atât de sus încât să te urmărească. O reclamație se rezolvă în interior, cu superiorii tăi de la actualul loc de muncă. Și se uită la fel de repede cum a și venit.
Nici superiorii tăi nu au cum să te sancționeze, a fost doar o ceartă și crede-mă, e la ordinea zilei când ești casier sau lucrător comercial să apară astfel de situații.
Nu cred că merită să-ți dai demisia pentru astfel de oameni. Presupun că ți-ai propus să faci ceva anume cu bănuții strânși. Îndeplinește-ți visul! Mereu vei da de astfel de oameni în viață, trebuie să înveți să îi ignori. Mult spor îți doresc!
Asta e cea mai mica neplacere din cate te asteapta in viata.
Daca individul s-a laudat cu cele 3 facultati, moral iti este net inferior. Da, ar fi trebuit sa-l servesti.
Nu iti dai demisia pentru asta. Ramai acolo. Castigi bani, vechime si experienta. Succes!
Orice incident e posibil la un loc de munca.
Important e sa-ti mentii calmul. Te-ai enervat foarte repede din nimic. Trebuie sa inveti sa suporti toanele clientilor, pentru ca altfel nu ramai mult timp in acest domeniu.
Daca nu faci mare caz din asta, va fi considerat un incident trecator (doar daca acel client nu depune plangere la superiori, sa te sanctioneze sau sa te dea afara).;-)
Din nefericire, orice angajator nou cere informatii despre tine de la locul de munca anterior si poate afla astfel ca te enervezi repede. N-ai vrea sa fie o bila neagra care sa te urmareasca toata viata, nu? Cu calm, toate au o rezolvare!
Buna seara!
Ma bucur mult pentru răspunsul dezvoltat.De obicei adolescenții sunt foarte retrași și nu prea au simtul comunicării cu oamenii străini.De aceea m-am gândit sa muncesc, pentru a ma responsabiliza și a vedea ce îndeamnă sa fi lovit de greutățile vieții.Provin dintr-o familia destul de ok ca sa nu par arogant nu îmi Sta in caracter iar jumătate de bani m-am gândit sa ii donez cuiva care chiar are nevoie
Prin absurd dacă eu te înjur, te ameninț și îți vorbesc de sus, tu continui sa ma respecti la pers2 poate tu ai tărie de fier dar eu nu prea
Stai linistit, asa e cand lucrezi cu oamenii.
Nu ii baga in seama, nu le da explicatii.
Nu o sa iti faca nimic, e doar un guraliv care sta foarte prost cu nervii. Nu are ce reclamatie sa iti faca, decat la actualul job, unde nu poti fi dat afara atat de usor, daca ai contract pe perioada nedeterminata.
Nu iti da demisia, lasa-i pe ei sa decida ce fac cu tine. Recunoaste greseala, si cam atat.
Locurile de munca sunt doar surse de venit, nu te ingrijora in privinta lor.
Umilita clienților doar te caleste pentru viața.Probabil intr-o Bună zi o sa le mulțumesc pentru ca m-au înjosit.
As mai avea unele nelămuriri prin privat dar nu vreau sa deranjez.
Mulțumesc foarte mult pentru ajutor și pentru vorbele frumoase
Într-o bună zi pur și simplu nu o să-ți mai pese. Nu știu dacă experiențele astea te călesc, ar fi fost de preferat ca oamenii să fie buni unii cu alții, că nu costă nimic.
In siuatia de fata, seful/sefa ta este de vina: nu te-a invatat cum se procedeaza la inchiderea casei!
Regula este: clientul prezent trebuie servit!
Procedura CORECTA este astfel:
- primest dispozitia sa inchizi casa
- anunti pe cei care stau "la coada" ca se inchide casa, spui cine va fi ultima persoana servita (ultima care se afla atunci la sfarsitul randului
- le servesti pe toti care mai sunt la rand, pana la ultimul, cel anuntat dtine
- nu mai servesti pe nimeni care vrea sa se mai strecoare!
random1620 întreabă: