| cxcdrex a întrebat:

Merită să devii psiholog sau să devii, mai degrabă, medic? Cum se câștigă mai bine?

Răspuns Câştigător
| Simpatic a răspuns:

Ai pus o intrebare mult prea generala care nu are un raspuns concret.
E pe acelasi principiu ce e mai bun un motor diesel sau unul pe benzina, pai pentru mine cel pe benzina este mai bun pentru nea costel este cel diesel, fiecare e bun in felul sau.

Revenind la intrebarea ta, sunt psihologi care castiga mai bine decat unii medici si sunt unii medici care castiga mai bine ca orice psiholog.

Sunt avocati care castiga mult mai mult decat un judecator si sunt judecatori care castiga mai bine ca un avocat.

Nu exista un raspuns universal.

Ca medic cu vechime ai un salariu, ai niste sporuri care pot face ca salariul sa fie mare.
Ca si psiholog esti platit in functie de tarif si in functie de clientela, cat esti de cautat.
Sunt psihologi care castiga mai mult ca un medic? da sunt, simplu pentru ca sunt cautati si au un tarif mare per sedinta.
Asta nu inseamna ca nu exista medici care castiga foarte bine, sunt destui medici care au peste 60.000 de lei /luna, din salariu, sunt profesori doctori, lucreaza la cabinete particulare etc

2 răspunsuri:
| Alexia999997777777777777 a răspuns:

Dacă faci o meserie doar pentru bani,atunci mai bine nu o faci.
Ambele sunt domenii grele și dacă nu ai " pasiune " pentru asta te poți lăsa destul de repede.
Spre exemplu la medicina,de ce sa caute oameni care fac asta doar pentru bani când sunt pe mana lor atâtea vieți?
Pshiholog- iar alt domeniu greu, termini facultatea dar după mai ai nevoie de cursuri și evident bănuți să îți deschizi un cabinet și acolo trebuie sa ții cont și sa ajuți oamenii cu anumite probleme, ambele sunt meserii bănoase dar grele, dacă nu te pasionează ceva mai bine nu faci, o sa ajungi pe la 40 să faci o meserie care nu îți place, care o sa te bage în depresie, doar pentru bani și nu ceva ce te pasionează.

| cxcdrex explică (pentru Alexia999997777777777777):