Am fost un an de zile in timpul facultatii. In principiu vei fi invatata acolo cum se procedeaza cu toate. E un sfat pe care ti-l pot da: sa nu-ti fie frica de clienti nervosi, ba chiar daca sunt nesimtiti, poti sa-ti bati joc de ei in cateva feluri gen sa le gresesti intentionat produsele sau sa le scanezi de mai multe ori si dupa sa piarda timpul aiurea pe la serviciu clienti. Tin minte ca in primele 2 luni eram terifiat sa nu urle cineva la mine, dar dupa ce mi-am dat seama ca efectiv n-au ce sa-mi faca am inceput sa le fac zile fripte alora care ma enervau
Cand am lucrat casier, efectiv nu credeam ca oamenii pot fi atat de prosti, se vad clar 45 de ani de comunism pe capul tarii asteia.
Efectiv, luau ceva de la raft nu se uitau la pret si nici la ce luau si se suparau ca de ce costa atat si ca ei de fapt au vrut altceva.
Prosti rau de tot!
Daca te angajezi ca si casier ai grija sa fi doar casier, sa nu te puna sa faci alte 10 lucruri care nu iti intra in fisa postului.