| Nuimiplacepolitica a întrebat:

Vreau sa stiu despre facultatea de limbi straine, care este cea mai buna si ce limbi sunt cele mai cautate la aceasta facultate? Cum este la facultatea de limbi straine? Cum sunt profesorii, sunt exigenti, vorbesc si predau doar in limba aleasa? Cum iti alegi limbile la inceput de an si daca este folositoare aceasta facultate?

6 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

"facultatea de limbi straine, care este cea mai buna"

dacă te țin bretelele: Oxford sau Cambridge

| LisaJulie a răspuns:

Cele mai bune sunt in Bucuresti si Cluj Napoca! Acum cele mai cautate limbi straine sunt in functie de unde vrei sa muncesti, eu am prieteni care au luat engleza, franceza, spaniola, germana, chineza si japoneza, aceastea par a fi cele mai cautate, profesorii sunt exigenti la fel ca orice facultati, tu trebuie sa inveti

| RoCkKiD a răspuns:

Facultatea asta e folositoare doar daca alegi limbi obscure dar de circulatie internationala (gen chineza, araba etc) si le si inveti bine, daca te duci sa faci romana-engleza o sa valoreze diploma aia cat hartia pe care e printata.

E irelevant la care universitate te duci, nu e genul de specilizare unde conteaza calitatea, conteaza sa inveti limbile alea, specilizarea nu e de nu stiu ce complexitate incat sa conteze cadrele didactice, in aia 3 ani tot ce trebuie sa faci e sa inveti limbile alea si esti in grafic, restul materiilor sunt irelevante. E drept ca le poti invata si fara facultate cu exact acelasi rezultat dar aia e alta poveste.

Pe scurt, poti sa te duci la orice facultate cat timp acopera limbile pe care le vrei. Si cu cat iti faci viata mai grea si alegi limbi mai complicate o sa iti merite dupa, daca alegi varianta usoara (gen romana-engleza) o sa ajungi sau profesor (la sat probabil si pe minimul pe economie) sau traducator, iar pe engleza romana e atat de mare competitia ca o sa te plateasca aia in jeleuri probabil.

| minrest a răspuns (pentru RoCkKiD):