Sună la numărul de la relații clienți. Are de asemenea importanță dacă produsul e vândut chiar de ei, sau de alt magazin partener (Flanco, Altex etc.).
Dacă ai plătit online, trebuie să livreze marfa, treaba lor de unde.
Legal, poți face o sesizare la ANPC.
Poti sa iei legatura cu ei si sa-i intrebi ce se intampla. Toate produsele de black friday au fost "in limita stocului disponibil" orice ai face si oricum ai intoarce-o daca ei spun ca tu ai comandat cand nu mai era pe stoc nu ai ce sa faci. Daca deja ai platit-o o sa-ti dea banii inapoi, daca nu, nu se mai intampla nimic. Nu ai ce sa faci altceva, nu ai fost inselat, nu a fost reclama mincinoasa, legal sunt acoperiti. Dar prima data vorbeste cu ei.
Combina a fost platita si plata acceptata. Iam sunat de 4 ori si tot amana termenul de livrare de mai bine de o luna.
AZURO întreabă: